سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۸

اخبار

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال

دکتر طالع:به لطف خدا این دوره یکی از زیباترین مسابقات بوده است که بدون کوچکترین مشکلی به پایان رسیده است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان بازی فینال در سالن ورزشی ولایت شرکت نفت برگزار شد.

در این مراسم ابتدا رئیس امور ورزش و تربیت بدنی سازمان طی سخنانی ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال بابت عدم مصدومیت بازیکنان گفت:به لطف خدا این دوره یکی از زیباترین مسابقات بوده است که بدون کوچکترین مشکلی به پایان رسیده است و تقریبا هیچ بازیکن مصدومی نداشتیم .

دکتر قاسم طالع ضمن تشکر مجدد از مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری و مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، به سالروز شهادت سردار رشید اسلام اسمائیل دقایقی اشاره کرد و اظهار داشت:بیست و هشت دی ماه سالروز شهادت این مرد بزرگ است و ما این مسابقات را به تاسی از شهدای دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد آن شهید بزرگوار به پایان بردیم و امیدواریم که روح آن شهید و همه شهدای اسلام از ما راضی باشند.

همچنین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی از همه مهمانان و دست اندرکاران این مسابقات و بخصوص از دکتر سمیع مدیرعامل سازمان و  دکتر طالع رئیس امور ورزش  تشکر کرد و گفت: پر مسلم است که کمبودها و نواقصی در میزبانی ما بود و امیدواریم که بتوانیم در میزبانی های بعدی بهتر و کم نقص تر عمل کنیم.

دکتر ناصر مظفری به همکاران خود در بهداشت و درمان آغاجاری نیز "خدا قوت" گفت و از تک تک آنها بابت مهمان نوازی و ارائه خدمت به ورزشکاران قدردانی کرد.

دکتر سید ادریس مشعلی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید دقایقی به تاریخچه حضور مردم امیدیه و آغاجاری در دفاع مقدس اشاره کرد و با ابراز خوشحالی از برگزاری با کیفیت مسابقات فوتسال سازمان بهداشت و درمان گفت: همان طور که تا کنون هر درخواستی مدیریت بهداشت و درمان داشت در حد توان همکاری کردیم در آینده نیز در کنار بهداشت و درمان خواهیم بود و از هر گونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.

سخنران بعدی غلام زمانی دبیر امور ورزش سازمان بود که گزارش کاملی از نحوه برگزاری مسابقات ارائه کرد.

در ادامه با اهدا لوح تقدیر  از بازیکنان تیم های اول تا سوم تجلیل شد و جام قهرمانی به تیم فوتسال بوشهر و خارک الف تقدیم گردید.

جام مقام های دوم و سوم به ترتیب به تیم های گچساران و اهواز و ماهشهر الف و جام اخلاق نیز به تیم فوتسال آغاجاری اهدا شد.

همچنین لوح تقدیر نیز به احسان خادمی بازیکن تیم فوتسال اهواز و ماهشهر ب به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات اهدا شد.

خبرنگار

خبرنگار  

خبرنگار

 خبرنگار

خبرنگار

خبرنگار

 

 

 

 

۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۷۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید