سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۴

اخبار

تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر امیدیه از پرستاران بیمارستان نفت

آقاجری رئیس شورای اسلامی شهر:وظیفه خود می دانیم که در تمامی زمینه ها با بهداشت و درمان صنعت نفت همکاری کنیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و  روز پرستار  ، اعضای شورای اسلامی شهر امیدیه با حضور در بیمارستان شهید ایرانپور نفت ، از پرستاران این مرکز با اهداء گل و شیرینی تجلیل کردند و روز پرستار را به آنها تبریک گفتند.
 
اعضای شورای اسلامی شهر در ادامه از قسمت های مختلف ساختمان جدید بیمارستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان تجهیزات و امکانات پیشرفته خریداری شده و خدمات سلامت این مرکز قرار گرفتند.
 
در حاشیه این بازدید رئیس شورای اسلامی شهر به نمایندگی از طرف شورا ضمن تبریک ولادت حضرت زینب س و روز پرستار ، زحمات کادر درمان و بخصوص پرستاران را از طرف مسئولین و سازمان ها غیر قابل جبران دانست و گفت: فقط خداوند متعال می تواند این همه تلاش و بیمارداری را جبران کند و حضور ما کمترین کاری بود که وظیفه دانستیم خدمت سفیدپوشان تلاشگر برسیم.
 
محمدرضا آقاجری از مدیران و مسئولان وزارت نفت بابت ساخت بیمارستان جدید نیز تشکر کرد و اظهار داشت:با راه اندازی این بیمارستان خدمت بی نظیری به مردم منطقه شده است و ما وظیفه خود می دانیم که در تمامی زمینه ها از جمله عوارض و هزینه ها با بهداشت و درمان صنعت نفت همکاری کنیم.
 
دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان  و عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر  امیدیه را همراهی کردند.

 

روز داروسازی
روز پرستار

 

 

 

۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۹۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید