سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۴

اخبار

تجلیل فرماندار شهرستان امیدیه از پرستاران بیمارستان نفت

مهندس رفیعی : هیچ تقدیری جای زحمات خالصانه پرستاران را پر نمی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، فرماندار شهرستان امیدیه به همراه رئیس آموزش و پرورش و تعدادی از معلمان و کارکنان اداره آموزش و پرورش امیدیه با حضور در بیمارستان شهید ایرانپور نفت از پرستاران این مرکز تجلیل کردند و روز پرستار را به آنها تبریک گفتند.

مهندس رفیعی با بیان گوشه ای از زندگی حضرت زینب (س)  وی را الگوی کامل زن در اسلام دانست و با اشاره به شغل حساس پرستاری گفت : پرستاران افتخار می کنند  که روز آنها با میلاد عقیله بنی هاشم (س) عجین شده و چقدر زیباست که هر موقع یادی از حضرت زینب (س) می شود شغل پرستاری در ذهن تداعی می شود.

فرماندار امیدیه از زحمات کادر درمان و بخصوص پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تشکر کرد و گفت: هیچ تقدیدیری جای زحمات خالصانه پرستاران را پر نمی کند 

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار گفت : افتخار ما تربیت دانش آموزانی است که امروز در شغل پزشکی ، پرستاری و سایر شغل ها به جامعه خدمت می کنند .

محمد رضا چمن نژادیان از زحمات پرستاران تشکر کرد و اظهار داشت: همه پرستاران برای ما عزیز و قابل احترام هستند اما مردم اعتماد خاصی به پرستاران بیمارستان های نفت دارند چون عملکرد قابل قبولی دارند

در این برنامه فرماندار و رئیس آموزش و پرورش با تقدیم گل و شیرینی از پرستاران تجلیل کردند.

 

ائت
ائت
ائت
ائت
ائت

۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۲۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۳,۰۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید