سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۰

اخبار

تجلیل مدیرعامل منطقه یک عملیات انتقال گاز از پرستاران درمانگاه میانکوه

مهندس خضرایی :تلاش کادر درمان باعث آسودگی خاطر کارکنان صنعت نفت می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، مدیرعامل جدید منطقه یک عملیات انتقال گاز با حضور در درمانگاه میانکوه ولادت حضرت زینب س و روز پرستار را تبریک گفت.

مهندس پیمان خضرایی به همزمانی این مراسم با قبول مسئولیت خود اشاره کرد و اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که در اولین مراسم کاری خود در جمع فرهیختگان علم پزشکی هستم و  شروع کار بنده با ولادت حضرت زینب س و روز یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه یعنی پرستاران محترم مصادف شد.

وی در پایان از زحمات کادر درمان تشکر کرد و افزود:تلاش کادر درمان باعث آسودگی خاطر کارکنان صنعت نفت می شود و حضور شما در کنار صنعت نفت مایه آرامش ماست.

در این مراسم دکتر ناصر مظفری طی سخنانی ضمن خوشامدگویی ، انتخاب مهندس خضرایی را به عنوان مدیرعامل منطقه یک انتقال گاز تبریک گفت و از حضور هر ساله مدیران شرکت گاز در جمع پرستاران و تبریک روز پرستار تشکر کرد.

همچنین مهندس بلالی مدیر عامل سابق منطقه یک انتقال گاز نیز ضمن تبریک روز پرستار ، رضایت خود را از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت و بخصوص کادر پرستاری اعلام کرد.

در پایان این مراسم هدایایی از طرف مدیرعامل به کادر درمان درمانگاه میانکوه اهدا شد

 

میانکوه

میانکوه

میانکوه  

 

۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۱۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۳,۳۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید