سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۷

اخبار

برگزاری نماز وحدت در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده : انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و اتصال به حبل الله همچنان محکم و استوار به مسیر خود ادامه می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر نماز پرشکوه وحدت به امامت امام جمعه شهرستان امیدیه و با حضور مدیران ومسئولان این شهرستان در نمازخانه بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده بعد از ادای فریضه نماز ظهر و عصر طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر ، انقلاب اسلامی را از جهت اتصال به خداوند متعال متمایز از سایر انقلاب ها دانست و گفت : تجربه نشان داده است که انقلاب های دنیا حداکثر  30 سال دوام آوردند و سپس از آن استحاله شدند ولی انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اتصال به حبل الله همچنین محکم و استوار به مسیر خود ادامه می دهد.

امام جمعه امیدیه دین اسلام را دین کامل خواند و اظهار داشت : دینی که کامل است برای همه ابعاد زندگی برنامه دارد و نواقص و مشکلات امروز مربوط به عدم پایبندی کامل به دستورات دین و ضعف مدیریت هاست که بایستی اصلاح شود.

وی در ادامه به نقش ولایت فقیه در تداوم انقلاب اشاره کرد و افزود:هدایت و ولایت ولی فقیه باعث نهادینه شدن ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه شده است و امروز می بینیم که به برکت ولایت فقیه در نسل جدید انقلاب امثال شهید حججی به جامعه تحویل داده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در پایان از عملکرد بهداشت ودرمان صنعت نفت ابراز رضایت کرد و از توجه مسئولین این سازمان به مردم بومی منطقه تشکر کرد.

 

  نماز

نماز وحدت
نماز وحدت
نماز وحدت
نماز وحدت

نماز وحدت

     

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۷:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید