سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۲

اخبار

گام به گام تا ارتقای کیفیت در دندانپزشکی

جلسه مشترک دندانپزشکان با مدیریت بهداشت و درمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در راستای ارتقا کیفیت در دندانپزشکی و افزایش رضایت مندی بیماران ، جلسه هماهنگی دندانپزشکان این مرکز در دفتر رئیس بهداشت ودرمان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از زحمات دندانپزشکان ، خواستار تلاش مظاعف برای ایجاد رضایت مندی بیشتر در بیماران و مراجعین شد .

دکتر ناصر مظفری دندانپزشکی را یکی از بخش های ویژه خواند که ایجاد رضایت مندی در آن دارای ابعادی خاص است و یادآور شد:کار در این بخش به یک همت مردانه نیاز دارد.

همچنین رئیس خدمات پشتیبانی ضمن بیان گزارشی از خرید لوازم و تجهیزات دندانپزشکی ، خواستار ارائه نظرات کارشناسی و پیشنهادی از سوی دندانپزشکان برای بهره وری بهتر شد.

عبدالرضا شریفات دندان را یکی از اعضای مهم جسم انسان توصیف کرد که نیاز به توجه و مراقبت ویژه دارد و بر لزوم توسعه استانداردهای پیشگیری و آموزش در این زمینه تاکید کرد.

در ادامه هر کدام از دندان پزشکان به طور جداگانه در مورد وضعیت موجود و ارائه راه حل های پیشنهادی جهت ارتقای کیفیت به بیان نظرات خود در دندان پزشکی پرداختند.

از مهمترین نکات این جلسه تاکید بر پیشگیری و آموزش در بحث دندانپزشکی و حرکت از درمان محوری به بهداشت محوری در دندان پزشکی بود.

دندانپزشکی
دندان پزشک

۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۳۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید