سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

قدم به قدم تا دروازه رستوران سالم

جلسه مشترک مدیران بهداشت و درمان با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری جهت فراهم نمودن مقدمات ایجاد رستوران سالم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان  صنعت نفت آغاجاری پیرو تاکید مدیریت سلامت سازمان مبنی بر بهبود تغذیه کارکنان شریف صنعت نفت و حرکت به سمت تغذیه سالم ، جلسه مشترک مدیران و مسئولان بهداشت و درمان با تعدادی از مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در سالن جلسات بیمارستان نفت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور راجی رئیس امور حقوقی ، عبدالامام مویسات رئیس روابط عمومی ، محمد پاکدل رئیس اداره آموزش ، جاسم حمید جانشین امور اداری ، حسینی نماینده بهبود محیط کار ،روزبه نماینده امور ورزش و مصطفی مداحی رئیس باشگاه های شرکت نفت منطقه برگزار گردید ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب مدیران شرکت نفت منطقه ، رئوس برنامه های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را در خصوص تغذیه و راه اندازی رستوران سالم اعلام کرد و خواستار مشارکت مدیران و مسئولان شرکت های صنعت نفت منطقه جهت تحقق این امر مهم شد.

عبدالرضا شریفات تغذیه و ورزش را دو رکن مهم برای سلامتی ارزیابی کرد و گفت:واقعیت اینست که هم اکنون تغذیه کارکنان و خانواده ها سالم نیست و پرخوری و چرب خوری همراه با فست فودها سلامت جامعه را به خطر انداخته است و ورزش نیز جدی گرفته نمی شود.

وی راه اندازی رستوران سالم را یک گام مهم برای اصلاح وضعیت تغذیه کارکنان صنعت نفت خواند و اظهار داشت:می توان با نهادینه کردن تغذیه سالم ، این الگو را به خانواده ها نیز تسری داد.

شریفات برنامه های سازمان بهداشت و درمان را برای اصلاح تغذیه جامعه هدف ، امیدوار کننده و الگو معرفی کرد و تاکید نمود:بایستی با استفاده از منابع علمی به پیشبرد برنامه های متناسب با تغذیه سالم جهت کارکنان صنعت نفت اقدام کرد.

همچنین مسئول امور تغذیه بهداشت و درمان ضمن ارائه گزارش مفصلی از شرح برنامه های مدیریت سلامت سازمان در مورد تغذیه گفت: امیدواریم با راه اندازی "رستوران سالم "  به تنظیم وزن افراد کمک کنیم و به سمت نهادینه کردن غذای سالم حرکت کنیم.
فرزاد کاظمی به مقاومت افراد در مقابل تغییرات اشاره کرد و اظهار داشت:اصلاح الگوی مصرف در رستوران ها نیاز به عزم همگانی دارد و بایستی مدیران و مسئولان برای تحقق این امر ، کارشناسان را حمایت کنند.

دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار نیز طی سخنانی ضمن تشریح اقدامات این مرکز جهت سلامتی کارکنان گفت:در سال جاری تمامی افراد تحت پوشش را غربالگری کردیم و در سال  97 بر کیفیت تاکید می کنیم و در این زمینه برنامه عملیاتی خوبی طراحی کردیم.

در ادامه هر کدام از حاضرین به طور جداگانه نظرات خود را در مورد تغذیه سالم و راه اندازی "رستوران سالم" بیان کردند و در پایان مقرر گردید یک رستوران از طرف شرکت نفت به عنوان رستوران پایلوت انتخاب و برنامه های رستوران سالم در آن اجرا شود.

تغذیه

 

تغذیه

 

تغذیه

 

تغذیه

 

تغذیه

 

تغذیه

 

تغذیه

 

تغذیه

 

تغذیه  

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۱۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید