سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۴۹

اخبار

برگزاری کمیته دارو و درمان و تجهیزات پزشکی در اسفند ماه

اصلاح فرآیند دارودهی بیماران بستری و جمع آوری انبارک های دارویی از بخش ها از مهمترین مصوبات این جلسه بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کمیته دارو درمان و تجهیزات پزشکی با هدف اصلاح فرآیند دارو دهی در بخش های بستری در دفتر رئیس بهداشت و درمانبرگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مدیریت امور دارویی و تجهیزات پزشکی در طول سال گفت : طبق گزارش حسابرسی سازمان ، بهداشت و درمان آغاجاری کمترین میزان داروی تاریخ مصرف گذشته را در بین مناطق 14 گانه سازمان دارا می باشد که این مهم نتیجه تلاش و تدبیر همکاران زحمتکش این واحد می باشد.

دکتر ناصر مظفری یکی از دلایل این موفقیت را مکانیزه کردن سیستم دارویی دانست و اظهار داشت : با پیگیری ها و پشتکار دکتر امید دیلمی مسئول فنی داروخانه و با حمایت و همراهی رئیس خدمات پشتیبانی این موفقیت حاصل شد که جا دارد از زحمات این مسئولین محترم و همکاران توانمندشان تقدیر ویژه نماییم.

سپس دبیر کمیته گزارشی از مصوبات جلسه قبل ارائه داد.

همچنین در ادامه موضوعات مورد بحث مطرح گردید و پس از تبادل نظر اعضا کمیته در مورد استاندارد کردن نحوه دارودهی به بیماران بستری مقرر گردید کلیه انبارک های مستقر در بخش های بستری جمع آوری و در داروخانه بیمارستان تجمیع گردد

همچنین مقرر گردید مقدمات سرویس دارو دهی بیماران بستری از داروخانه مرکزی بیمارستان از هم اکنون فراهم گشته و از نیمه دوم فروردین سال آینده اجرایی گردد.
 
امور دارویی

امور دارویی

 

امور دارویی

امور دارویی

اموزش و پرورش     

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۳۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید