سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۳

اخبار

نشست تخصصی شورای معین منطقه جنوب غرب کشور در آغاجاری

روساء و کارشناسان مراکز سلامت کار منطقه جنوب غرب عملکرد یکساله خود را ارائه کردند
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه تخصصی شورای معین منطقه جنوب غرب کشور با هدف بررسی عملکرد یکسال گذشته و برنامه ریزی برای سال آینده در آغاجاری برگزار شد.
در این نشست که روسا و کارشناسان مراکز سلامت کار بهداشت و درمان های اهواز و ماهشهر ،آبادان ، گچساران و آغاجاری حضور داشتند ابتدا رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری طی سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از حضور روساء و کارشناسان مراکز سلامت کار و HSE مناطق جنوب غرب در آغاجاری تشکر کرد و با اشاره به اهمیت سلامت کار و HSE گفت:مرکز سلامت کار یکی از نقاط قوت سازمان و در حقیقت بازوی پیشگیری و کنترل سازمان در صنعت نفت می باشد
دکتر ناصر مظفری به فرآیندها و روش های اجرایی درمانگاه های عملیاتی اشاره کرد و اظهار داشت : تقاضای ما این است که در چنین جلساتی روی اصلاح فرآیندها و روش ها و به روز کردن تجهیزات و کاربردی کردن وظایف در مناطق کار کارشناسی صورت گیرد تا در موقع بروز بحران دچار مشکل نشویم و بتوانیم مصدومین را نجات دهیم.
وی به عنوان مثال به انفجارات در کارخانه ها و نشت گاز H2s اشاره کرد و تاکید نمود: تربیت نیروهای ماهر همراه با تجهیزات پزشکی مناسب می تواند آسیب های ناشی از این بحران ها را به حداقل برساند.
همچنین رئیس شورای معین منطقه جنوب غرب کشور طی سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و میلاد امام خمینی (ره) و روزن زن از میزبانی منطقه آغاجاری تشکر کرد و گفت : در نظر داریم تا جلسات دوره ای را ابتدا در هر کدام از مناطق برگزار کنیم و در پایان یک دروه کامل ، جلسات بعدی در اهواز برگزار شود تا در رفت و آمد اعضا سهولت ایجاد شود.
دکتر سید حسن موسوی هدف از برگزاری این جلسات را هماهنگی بیشتر و استفاده از تجربیات موفق مراکز عنوان کرد و افزود : این جلسات باعث نشر تجربیات و جلوگیری از موازی کاری و چند سلیقگی می شود و روند اجرایی را در مناطق راحت می کند.
در ادامه روسای مراکز سلامت کار مناطق عضو شورا هر کدام جداگانه با ارائه پاور پوینتی عملکرد یکساله مرکز مربوطه را تشریح کردند و راهکارهای لازم را برای سال آینده ارائه دادند.

اعضاء در پایان از مرکز سلامت کار آغاجار ی بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفتند.

شورای معین

 

شورای پزشکی

 

شورای پزشکی
شورای پزشکی

 

شورای پزشکی

 

شورای پزشکی  

شورای پزشکی
شورای پزشکی

شورای پزشکی  

 
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۵۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید