سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۶

اخبار

برگزاری جلسه تولید صورت حساب

دکتر ناصر مظفری : سازمانی موفق و ماندگار است که بتواند دخل و خرج خود را به صورت عملی تنظیم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه تولید صورت حساب با هدف توجیه مسئولین و کارشناسان نسبت به استراتژی سازمان و حرکت به سمت بهینه سازی هزینه ها و درآمد زایی در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد .

در این جلسه رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، میلاد امام خمینی ره و روز زن ، از زحمات بانوان شاغل در این بهداشت و درمان تشکر کرد و ضمن ارائه پاور پوینتی ، گزارشی از جلسه مدیران و روسای مناطق در تهران ارائه داد.

دکتر ناصر مظفری به اهمیت تولید صورت حساب اشاره کرد و گفت : ارائه خدمات با کیفیت و تعیین ارزش ریالی خدمات سلامت باعث در آمد زایی و ماندگاری سیستم می شود.

رئیس بهداشت و درمان سال آینده را سال کنترل حساب ها و در یافت هزینه ها ارزیابی کرد و اظهار داشت : با توجه به رشد سیستم سلامت در کشور ، برای ماندگاری و حضور در صحنه رقابت بایستی تلاش کنیم تا سازمان به سمت درآمد زایی و خود کفایی حرکت کند ، زیرا سازمانی موفق و ماندگار می باشد که بتواند دخل و خرج خود را به صورت علمی تنظیم کند.

رئیس بهداشت و درمان توجه به حسابرسی صنعتی و تولید صورت حساب ، اقدامات عملی در زمینه مدیریت بحران ، ارتقا کیفیت در دندانپزشکی ، طب سلامت کار و مرکز سلامت خانواده را از مهمترین اولویت های سال آینده ذکر کرد و خواستار همکاری همه جانبه کارکنان در تحقق این امور شد.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی نیز طی سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری(س) ، میلاد امام خمینی ره و روز زن گفت:بانوان نقش بزرگی در تولید صورت حساب دارند و با توجه به استراتژی سازمان مبنی بر حسابداری صنعتی و پرداخت مبتنی بر عملکرد ، لازم است نگرش درآمدزایی و حذف هزینه های غیر ضرور در تمامی واحدها و بخش ها نهادینه شود.

عبدالرضا شریفات مکانیزه کردن سیستم را تسهیل کننده استراتژی جدید دانست و تاکید کرد:ثبت تمامی اقدامات در پرونده بیمار و ارزش گذاری آنها باعث سهولت در دریافت هزینه ها از شرکت ها و مراکز طرف قراداد می شود.

 صورتحساب

 

hjk

 

صورتحساب

 

صورتحساب

 

صورتحساب

 

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید