سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

اخبار

دیدار نوروزی مدیرعامل منطقه یک عملیات انتقال گاز از بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

مهندس خضرایی : تقویت بهداشت و درمان باعث ماندگاری متخصصان صنعت نفت در منطقه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره منطقه یک عملیات انتقال گاز کشور با حضور در این مرکز سال نو را به مدیران و کارکنان بهداشت و درمان تبریک گفتند.

در این دیدار ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک سال نو و خیر مقدم از حضور مدیر عامل و هیئت همراه تشکر کرد و گفت : حضور شما در بین کارکنان بهداشت و درمان باعث دلگرمی آنها می شود و این ارتباطات نهایتا به تعامل بیشتر و تقویت سیستم منجر می شود. 

دکتر ناصر مظفری گزارشی کوتاه از عملکرد سال گذشته و خرید دستگاه های مدرن ارائه داد و ضمن تشریح برنامه های سال جاری اظهار داشت:تقویت مدیریت بحران ، ارتقا کیفیت در سیستم سلامت کار ، حفظ آمادگی درمانگاه های عملیاتی  و ترویج دندان پزشکی پیشگیرانه از اولویت های ما در سال جاری است.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک سال نو و ابراز خوشحالی از حضور هیئت مدیره منطقه یک انتقال گاز گفت:انتصاب مهندس خضرایی را به عنوان مدیرعامل این شرکت مهم به فال نیک گرفته و به وی تبریک می گوییم.

عبدالرضا شریفات به نحوه ارائه سرویس در واحدهای مختلف پرداخت و افزود:با توجه به محدودیت ها و با وجود کمبود شدید متخصص در منطقه ، تلاش ما بر اینست که شرایط مناسبی ایجاد کنیم تا کارکنان شریف صنعت نفت با کمترین دغدغه مداوا و درمان شوند.

در ادامه مدیرعامل منطقه یک عملیات انتقال گاز طی سخنانی ضمن تبریک سال نو از زحمات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر و تشکر کرد و گفت:حضور ما در بهداشت و درمان در روزهای آغازین سال نشانه اینست که بهداشت و درمان برای ما مهم است و آمدیم تا به صورت حضوری سال نو را به کارکنان شریف این مرکز تبریک بگوییم.

مهندس پیمان خضرایی به اهمیت نقش بهداشت و درمان در سلامت کارکنان اشاره کرد و افزود: تقویت بهداشت و درمان باعث ماندگاری متخصصان صنعت نفت در منطقه می شود.

وی یکی از وظایف خود را تعامل با بهداشت و درمان صنعت نفت ذکر کرد و تاکید نمود:امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و همفکری چالش ها را حل کنیم تا کارکنان این شرکت از لحاظ سیستم سلامت هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند. 

 

انتقال گاز

 

انتقال گاز

 

انتقال گاز

 

انتقال گاز

 

انتقال گاز  

۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید