سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۲

اخبار

دیدار نوروزی مدیران و مسئولان بهداشت و درمان با مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری

مهندس ابراهیم پیرامون:قدردان تلاش ها و زحمات بهداشت و درمان صنعت نفت هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس این مرکز به همراه رئیس خدمات پشتیبانی و چند تن دیگر از مسئولان بهداشت و درمان با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، سال نو را به وی و هیئت مدیره این شرکت تبریک گفتند.

در این دیدار ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن تبریک سال نو از همکاری های بی شائبه مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت نفت منطقه تشکر کرد و گفت:سال گذشته شاهد راه اندازی ساختمان های جدید مرکز سلامت کار و بیمارستان بودیم که شرکت نفت نقش تاثیرگذاری در تکمیل و راه اندازی این پروژه ها داشت.

وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد سال گذشته این مرکز ، به برنامه های سال جدید اشاره کرد و تاکید نمود: در صدد هستیم تا با جذب متخصص های جدید دغدغه کارکنان صنعت نفت را کاهش دهیم.

سپس مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری طی سخنانی سال نو را متقابلا به رئیس و کارکنان بهداشت و درمان تبریک گفت و اظهار داشت: ارتقا کیفیت در خدمات بهداشت و درمان به وضوح قابل مشاهده است و ما از این لحاظ قدردان تلاش ها و زحمات بهداشت و درمان صنعت نفت هستیم.

ابراهیم پیرامون به ساختمان جدید بیمارستان نفت اشاره کرد و افزود: این ساختمان همانند نگینی در شهر می درخشد و کارکنان ما با راه اندازی این بیمارستان به نوعی اطمینان خاطر یافتند که خدمات بهداشت و درمان بیشتر و بهتر از گذشته تداوم دارد.

وی در ادامه آمادگی خود را برای مشارکت در خدمات بهداشت و درمان اعلام کرد و گفت:از هیچ کوششی برای ارتقا خدمات سلامت فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک سال نو ، گزارشی از میزان پیشرفت فاز 2 ساختمان بیمارستان و چگونگی تجهیز آن ارائه داد .

عبدالرضا شریفات همچنین گسترش خدمات سلامت در مرکز سلامت کار را یادآوری کرد و گفت:امسال به یاری خداوند متعال هم دندان پزشکی پیشگیرانه را در این مرکز توسعه می دهیم و هم راه اندازی سایر خدمات از قبیل بینایی سنجی ، شنوایی سنجی و نمونه گیری آزمایشات را در دستور کار خود داریم.

در این دیدار مهندس محمدی مدیر فنی ، مهندس گودرزی مدیر عملیات ، دکتر مشعلی مدیر منابع انسانی ، مهندس پاسبانی مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و دکتر سید محمود فاطمی معاون دارو و درمان بهداشت و درمان حضور داشتند.

 

خبر

 

خبر

 
خبر
خبر  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید