سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۹

اخبار

نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان واحدهای ستادی شرکت نفت آغاجاری با مدیریت بهداشت و درمان

هماهنگی بین بخشی و برنامه ریزی برای تعامل بیشتر در جهت خدمت رسانی بهتر به کارکنان از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان واحدهای ستادی این شرکت با حضور در بهداشت و درمان سال نو را به کارکنان بهداشت و درمان تبریک گفتند و در مورد برنامه های سال جاری به تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه که در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو از تعامل ، هماهنگی و همکاری مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز منطقه تشکر کرد و خواستار تداوم روند کنونی شد.
سپس مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری طی سخنانی ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات کارکنان بهداشت و درمان گفت : خدمات بهداشت و درمان به مردم منطقه و بخصوص خانواده شریف صنعت نفت قابل لمس است اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا این خدمات به مردم منطقه شناسانده شود.
دکتر سید ادریس مشعلی ارائه رزومه پزشکان متخصص و شناسنامه تجهیزات پزشکی جدید را در افزایش اعتماد مردم بسیار موثر دانست و بر توجه به این مسائل تاکید کرد.
وی همچنین به اعزام بیماران ، هتلینگ و سایر نیازهای بیماران اشاره کرد و خواستار ادامه جلسات در این مورد شد.
در ادامه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن تبریک سال نو ، از حضور مدیران و مسئولان ستادی شرکت نفت در بهداشت و درمان تشکر کرد و ضمن تشریح خدمات این مرکز ، وجود انواع متخصص و فوق تخصص طرف قرارداد را مورد اشاره قرار داده  و گزارشی از عملکرد این بهداشت و درمان در زمینه اجرای استانداردهای اعتباربخشی و ارائه خدمات با کیفیت ارائه داد.

 خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر  

 

 

 

 

 

۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۳۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید