سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۴

اخبار

جلسه مشترک مدیریت بهداشت و درمان با واحد آزمایشگاه

این جلسه در راستای تعیین اهداف و برنامه های آزمایشگاه در سال جدید و استفاده از نظرات کارشناسان در این برنامه ها برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت آغاز سال نو و با هدف تعیین اهداف ، برنامه ها و استفاده از نظرات همه کارشناسان آزمایشگاه در برنامه های جاری ، جلسه مشترکی از طرف مدیریت با این واحد در دفتر رئیس مرکز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک سال نو از تلاش ها و زحمات کارکنان آزمایشگاه در سال گذشته تشکر کرد و با توجه به بازنشستگی احمد کاظمی مسئول آزمایشگاه در پایان سال 96 ، به صورت ویژه زحمات وی را در طول سالیان گذشته ستود و برای سلامتی وی دعا کرد.

دکتر ناصر مظفری از آزمایشگاه به عنوان یکی از حساس ترین بخش های درمانی نام برد و گفت:کوچک ترین سهل انگاری یا اشتباه در نتایج آزمایش ، پزشک معالج را در درمان بیمار گمراه می کند و درمان بیمار به درازا می کشد و یا در بعضی مواقع خسارات مهم جانی به بیمار وارد می شود.

وی خواهان تبلیغ فعالیت های واقعی این واحد شد و تاکید کرد:بایستی گواهینامه های ارتقای کیفیت همراه با رزومه کارشناسان در معرض دید عموم قرار گیرد تا مردم با عملکرد آزمایشگاه بیشتر آشنا شوند و اعتماد بیشتری کنند.

همچنین رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن تبریک سال نو ، بازنشستگی مسئول آزمایشگاه را به وی تبریک گفت و اظهار داشت:احمد کاظمی یک وزنه قابل اعتماد در سیستم بهداشت و درمان بود و تجربه 33 ساله وی در آزمایشگاه باعث شد تا دنیایی از علم و تجربه را به همراه داشته باشد و بارها تجربه وی باعث راهگشایی در مشکلات شد.

عبدالرضا شریفات آزمایشگاه را یکی از بخش های بسیار مهم خواند که از تعداد قابل توجهی کارشناس برخوردار است و افزود: وجود کارشناسان با تجربه در کنار جوانانی که مدارک ارشد دانشگاهی دارند به این واحد جایگاه خاصی داده است که امیدواریم نتایج آن در بهبود حال بیماران مشاهده شود.

در ادامه هر کدام از کارکنان آزمایشگاه به بیان دیدگاه های خود پرداختند و نظرات کارشناسی خود را در جهت ارتقای کیفیت در آزمایشگاه به طور مفصل توضیح داند.

در پایان مقرر گردید نظرات همکاران در برنامه عملیاتی این واحد در سال جاری منظور شود.

 خبر

خبر

خبر

خبر
خبر
خبر  

 

۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید