سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۰

اخبار

دکتر احدی قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بازدید از بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری : خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت به جامعه هدف ، بی نظیر و قابل الگو برداری است

بازدید قائم مقام معاونت درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت درمان صنعت نفت آغاجاری قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه تعدادی از مسئولین، از این مرکز بازدید کردند .

 

دکتر احدی ابتدا از ساختمان بیمارستان جدید نفت دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند آماده سازی آن قرار گرفت سپس با حضور در ستاد بهداشت و درمان ، طی جلسه ای با رئیس بهداشت و درمان ، از زحمات کارکنان این مرکز در ارائه خدمات سلامت به بیماران بخصوص در موقع ریزش باران های پاییزی و گرد و غبارهای اخیر تشکر کرد و گفت : خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت به جامعه هدف، بی نظیر است .
 
وی مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری را الگوی مناسبی از خدمت بی منت دانست و افزود: خدمات شما به بیماران بومی منطقه غیرقابل انکار است .
 
سپس دکتر مظفری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این مرکز تقدیر کرد و خطاب به دکتر احدی گفت : حقیقتاً همکاری و همراهی شما خیلی از مشکلات ما را حل کرد و باعث تسریع در امور مربوطه گردید.

 

در ادامه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی این مرکز ضمن تشکر از حمایت های دکتر احدی در اخذ مجوزهای قانونی بخشهای جدید بیمارستان نفت امیدیه ، خواستار توجه بیشتر مسئولین دانشگاه به مناطق محروم در تامین پزشک متخصص شد.

 

در پایان دکتر احدی قائم مقام معاونت درمان دانشگاه قول مساعدت و همکاری در امور مربوط به بهداشت و درمان صنعت نفت داد.

 

در این دیدار  دکتر دیلمی رئیس امور دارویی ، چمن نژادیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان امیدیه و دکتر بهمنی  رئیس روابط عمومی معاونت درمان نیز حضور داشتند.

 

 

12

 

11

۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۹۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید