سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸

اخبار

جلسه مشترک مدیریت با رئیس اداره کار رفاه و امور اجتماعی شهرستان امیدیه

تعامل و هماهنگی جهت اجرای قوانین و مقررات مربوط به قانون کار از جمله اهداف این جلسه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور ایجاد تعامل ، هماهنگی و کمک به روند اجرای مقررات مربوط به قانون کار ، جلسه مشترکی با رئیس اداره کار ، رفاه و امور اجتماعی شهرستان امیدیه برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رئیس بهدشت و درمان ضمن تشکر از حضور رئیس اداره کار ، تعامل و هماهنگی بین ادارات و سازمان ها را عامل موثری در هم افزایی و کاهش تنش ها دانست و گفت : استفاده از تجربیات و دانش همدیگر روند خدمت به مردم را تسهیل و موانع را بر طرف می کند.
دکتر ناصر مظفری با اشاره  به فرآیند جذب نیرو در بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : فرآیند جذب نیرو در این مرکز کاملاً مشخص و قانونمند است و پس از اخذ مجوزهای قانونی از طریق کمیته جذب انجام می شود.
وی حضور نماینده اداره کار را در زمان برگزاری آزمون های جذب این مرکز نشان از شفافیت دانست و تاکید کرد : کلیه نیروهای این مرکز از صافی های متعدد قانونی رد می شوند و حقوق آنها نیز طبق مصوبات قانون کار پرداخت می شود.
 همچنین رئیس خدمات پشتیبانی تعامل با تمامی ادارات و از جمله اداره کار را یک اصل در بهداشت و درمان صنعت نفت دانست و گفت:این هماهنگی ها باعث مصونیت سیستم می شود.
عبدالرضا شریفات به مسئله پرداخت حقوق کارگران اشاره کرد و اظهار داشت: با مساعدت و عنایت مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان و پیگیری های انجام شده از طرف این امور تا کنون کلیه حقوق و مزایای کارکنان پیمانکاری بدون هیچگونه تاخیری پرداخت شده است که این خود بیانگر اهمیت نیروی انسانی برای مدیریت ارشد سازمان است.
در ادامه رئیس اداره کار شهرستان امیدیه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در بهداشت و درمان گفت:بهداشت و درمان صنعت نفت یکی از اداراتی است که کمترین شکایت را در مورد قوانین کار دارد و این مسئله نشانه اهمیت مدیریت این مرکز به رعایت قانون است.
کریمی ضمن تشریح گوشه هایی از قانون کار اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این جلسات ، تداوم هماهنگی برای اجرای قانون است که بحمدالله بهداشت و درمان در این زمیبنه بیشترین همکاری را با ما دارد.

 

خبر

خبر

خبر
خبر  

 

 

 

۱ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید