سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۴

اخبار

تجلیل از سفیدپوشان توانبخش در روز فیزیوتراپی

دکتر ناصر مظفری:فیزیوتراپان به بیماران تحرک و امید می بخشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 2 مرداد روز فیزیوتراپی از کارکنان این بخش تجلیل به عمل آمد.
 
در این مراسم که در بخش فیزیوتراپی برگزار شد ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت ثامن الائمه حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام ، از تلاش ها و زحمات کارکنان این بخش تقدیر کرد و گفت: فیزیوتراپان نقش محرک و امید دهنده را دارند و بیماران را به ادامه زندگی امیدوار می کنند.

دکتر ناصر مظفری ایمنی بیمار را مخصوصا در بخش فیزیوتراپی مهم دانست و اظهار داشت : با توجه به ماهیت کار فیزیوتراپی که بیمار مستقیما با دستگاه های برقی سر و کار دارد ایمنی بیمار بسیار مهم می باشد و کوچکترین غفلت سبب به مخاطره افتادن سلامت بیمار می شود.

وی رضایت مندی بیماران از فیزیوتراپی را بالا دانست و افزود: بیماران و مراجعین سرمایه معنوی ما هستند و تلاش در جهت رضایت مندی آنان باعث رضایت مندی خداوند می شوند.

دکتر مظفری با بیان گوشه هایی از وضعیت جمعیتی کشور ، افزایش سالمندان و نیاز به فیزیوتراپی را یک حقیقت انکارناپذیر دانست و تاکید کرد: افزایش سالمندان نیاز به فیزیوتراپی را دوچندان می کند و ما باید بر همین اساس توانایی خود را تنظیم کنیم.

در ادامه کارشناسان فیزیوتراپی هر کدام جداگانه مطالب و مسائل کاری را مطرح کردند و از روند رو به ارتقا این بخش ابراز رضایت کردند.
در پایان این مراسم از کارکنان فیزیوتراپی با اهداء گل و شرینی تجلیل به عمل آمد.

خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید