سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۷

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان آغاجاری

فروغ محمدی کارشناس ارشد ایمنی محیط زیست : با توجه به اهمیت مراکز درمانی ، پدافند غیرعامل در بیمارستان ها نقش مهمی را ایفا می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کنفرانس پدافند غیرعامل توسط واحد آموزش و با همکاری شرکت پارس فردوس جهت آشنایی کارکنان این مرکز در سالن آمفی تئاتر برگزار گردید .
در این کنفرانس فروغ محمدی کارشناس ارشد HSE  به تشریح معنای پدافند غیرعامل پرداخته و گفت: در این دفاع اسلحه و تجهیزات نظامی وجود نداشته و بازدارندگی دشمن از طریق شناسایی قابلیت ها و اهداف دشمن صورت می گیرد.
وی همچنین بر اهمیت اصول و اقدامات ، شناسایی و مسئولیت که در حوزه شهری و غیر نظامی در پدافند غیر عامل مطرح بوده  مطالبی را بیان و اظهار داشت: پدافند غیرعامل باعث حفظ توان فردی ، افزایش مقاومت مردمی ، کاهش قابلیت و توانایی ها ، شناسایی سامانه ، هدف یابی و دقت در هدف گیری تسلیحات آفندی دشمن و تحمیل هزینه بیشتر و ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با دشمن می باشد .
محمدی در ادامه با مهم توصیف کردن اهداف پدافند غیرعامل در بیمارستان ها که باعث مکان یابی صحیح در تاسیس بیمارستان ، بهره گیری صحیح و به موقع از امکانات ، هدایت نیروهای امداد و نجات و تقویت مراکز درمانی و ارتباط اورژانس با مراکز حیاتی می شود مطالبی را بیان نمود.
در پایان به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

 خبر

 خبر

خبر
خبر  

 

 

 

 

 
۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۰
روابط |
تعداد بازدید : ۷۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید