سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۹

اخبار

همراهی با مدیریت سازمان در کاهش هزینه ها

جلسه هماهنگی جهت اجرایی نمودن مصوبات اجلاس اخیر مدیران سازمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی جهت پیگیری مصوبات اجلاس مرداد ماه مدیران و روسای سازمان برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان ، گزارشی از اجلاس اخیر مدیران سازمان در تهران ارائه داد و ضمن پربار خواندن این اجلاس گفت: در این جلسات نقاط قوت و ضعف مناطق با آمار و ارقام تبیین گردید و بر لزوم مدیریت هزینه ها و توجه ویژه به دستور مقام عالی وزارت در کنترل دقیق خرج ها تاکید شد.

دکتر ناصر مظفری چابک سازی سازمان و ارتقا کیفیت را تاکید دیگر مدیران سازمان ذکر کرد و اظهار داشت:بایستی تلاش گردد تا ضمن ارتقا کیفیت خدمات و جلب رضایت بیماران ، هزینه های غیر ضرور حذف گردد.

وی با ارائه پاورپوینتی به دلایل اعزام در مناطق سازمان پرداخت و بیان کرد: در بحث اعزام ، در سال گذشته و نیمه اول سال جاری عملکرد خوبی داشتیم و اعزام های ما نسبت به سال های قبل سیر نزولی داشته که نشان دهنده عزم جدی همکاران برای کنترل هزینه ها و غربالگری صحیح می باشد تا حق بیماران واقعی ضایع نگردد.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی گزارشی از عملکرد این بهداشت و درمان در زمینه مصرف بهینه انرژی ارائه داد و گفت: کمیته بهینه سازی مصرف انرژی به خوبی عمل کرده و همچنان به کنترل بیشتر برای کاهش مصرف انرژی ادامه می دهد.

عبدالرضا شریفات تعامل با شرکت نفت را یک اصل مهم دانست و اظهار داشت: با حمایت های مدیران شرکت نفت منطقه ، می توان پزشکان با کیفیت را در منطقه مستقر کرد تا اعزام بیماران کاهش یابد.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید