سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۴

اخبار

گرامیداشت روز بهداشت محیط در منطقه آغاجاری

در این مراسم از کارکنان و متولیان اداره بهداشت تقدیر به عمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 4 مهر روز جهانی بهداشت محیط و طی مراسمی از کارکنان اداره بهداشت این مرکز تجلیل به عمل آمد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و حادثه تروریستی اخیر در اهواز ، روز بهداشت محیط را به کارکنان بهداشت و درمان تبریک گفت و اظهار داشت: رعایت بهداشت و ترویج آن جزو وظایف ذاتی ماست و هر کدام از کارکنان بهداشت و درمان قبل از آنکه درمانگر باشند متولیان بهداشت هستند.

دکتر ناصر مظفری از زحمات کارشناسان بهداشت محیط تشکر کرد و افزود: افزایش و ارتقا سلامت در جامعه می شود و در نتیجه فلسفه کار ما تحقق می یابد.

وی بر لزوم نظارت دقیق و مستمر بر اماکن و مراکز عمومی مرتبط تاکید کرد و خواستار انعکاس فعالیت های بهداشتی به کارکنان و مدیران صنعت نفت شد.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی اهواز ، روز بهداشت محیط را به کارشناسان بهداشت تبریک گفت و ابیان نمود: اولویت بهداشت بر درمان یک اصل ثابت شده می باشد و بایستی فرهنگ پیشگیری را جایگزین درمان کنیم تا جامعه طعم واقعی سلامت را بچشد.

عبدالرضا شریفات کارکنان بهداشت را جزو پر تلاش ترین کارکنان بهداشت و درمان توصیف کرد و افزود:جای خوشحالی است که اکثر کارشناسان بهداشتی ما از چهره های شناخته شده در منطقه هستند و نتایج زحمات آنها در تاسیسات و اماکن صنعتی قابل رویت و آشکار است.

وی حضور فیزیکی را یکی از بهترین راه های نظارت دقیق ارزیابی کرد و تاکید نمود: متولیان بهداشت با نظارت مستمر بر رستوران ها ، انبارها ، استخرها و سایر اماکن عمومی سلامتی را به استفاده کنندگان هدیه می دهند.

در ادامه هر کدام از کارشناسان بهداشت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و از برگزاری این برنامه تشکر کردند.

2

8
3
4
1

9

۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید