سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۹

اخبار

برگزاری نشست بصیرتی سیاسی در بهداشت و درمان آغاجاری

این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور روشنگری در مورد حوادث تروریستی اخیر در اهواز نشست بصیرتی- سیاسی به همت پایگاه مقاومت بسیج قدر و با همکاری حوزه بسیج شهید آذری و روابط عمومی این مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان نفت برگزار شد.

یکی از اساتید دانشگاه های خوزستان به عنوان سخنران این نشست طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی اخیر گفت: دفاع مقدس اوج حقانیت ما بود و در طول سیصد سال گذشته اولین بار بود که ایران مورد حمله قرار گرفت ولی ذره ای از خاک آن به دشمن واگذار نشد.

محمد لارتی به سابقه کوچک شدن نقشه جغرافیایی ایران در رژیم های شاهنشاهی اشاره و تاکیدکرد: در قرون اخیر بیشترین واگذاری خاک ایران به بیگانگان در سلسله قاجار اتفاق افتاد ولی در بقیه رژیم ها هم بود و تنها در دوران جمهوری اسلامی بود که به برکت خون شهدا و به پیروی از راه امام حسین (ع) خاک ایران در برابر هجوم دشمن غدار محفوظ ماند.

وی از مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت و اظهار داشت: متاسفانه عده ای مغرض و عوامل استکبار حضور استراتژیک ما را در سوریه زیر سوال می برند اما حمله تروریستی اخیر و شهادت هموطنان بی گناه ما در این حادثه به همه ثابت کرد که اگر در سوریه نمی جنگیدیم بایستی هر روز از این نوع حملات تروریستی در کشور خودمان داشته باشیم.

استاد دانشگاه در ادامه به تشریح شرایط دفاع مقدس و کمبود امکانات در آن زمان پرداخت و با بیان آمارهایی از تجهیزات نظامی دشمن ، توکل به خدا و اتحاد ملت را باعث غلبه بر دشمن متجاوز خواند.

لارتی در ادامه گوشه هایی از جنایات داعش را برشمرد و تاکید نمود:به حول و قوه الهی و بر اساس آیات و روایات متقن پیروز نهایی از آن پیروان امام زمان عج است و دشمن نمی تواند بر اراده ملت ما پیروز شود.

خبر

خبر

خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 

 

۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید