سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۵

اخبار

بازدید تیم اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بیمارستان نفت

بازرسی میدانی از عملکرد واحدها و چگونگی اجرای استانداردهای اعتباربخشی از اهداف این بازدید بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور نظارت بر اجرای استانداردهای اعتبار بخشی و پایش فرآیندهای درمانی از بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان شهید ایرانپور نفت بازدید کردند.

تیم کارشناسی معاونت درمان بر حسب رشته کاری خود در بخش های مختلف تقسیم شده و فرآیندها ، نحوه ارائه خدمات درمانی ، تجهیزات پزشکی و میزان آگاهی کارکنان را مورد ارزیابی قرار دادند.

تیم مذکور در پایان بازدید میدانی در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی حضور یافته و گزارشی از ارزیابی خود ارائه دادند.

تاکید بر اهمیت ایمنی بیمار و ارتقا سطح دانش کارکنان از نکات مهمی بود که کارشناسان اعزامی خواستار پیگیری آنها شده و ضمن تشکر از مدیران و کارکنان بیمارستان نفت ، روند خدمت رسانی به بیماران را مطلوب و بر اساس استاندارد توصیف کردند.

همچنین وجود ساختمان جدید بیمارستان و تجهیزات پزشکی نو و استاندارد از دیگر نکات قابل توجه تیم ارزیابی بود که هر کدام از آنها بر روی این نقاط قوت تاکید کردند.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تشکر از حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی خواستار همکاری بیشتر بین بیمارستان و معاونت درمان دانشگاه شد و گفت: بیمارستان نفت در حال حاضر به همه مردم منطقه خدمات می دهد و تمام تلاش ما بر این است که تمامی استانداردهای اعتباربخشی را اجرا کنیم تا کیفیت درمان به نحو مطلوب باشد.

عبدالرضا شریفات رهنمودها و پیشنهادات تیم ارزیابی را بسیار مهم ، اساسی و راهگشا توصیف کرد و اظهار داشت: ما در برنامه عملیاتی امسال بر آموزش بیشتر کارکنان متمرکز شدیم و با آسیب شناسی هایی که از قبل کردیم به این نتیجه رسیدیم که هر چه آموزش کارکنان را جدی تر بگیریم حس مسئولیت پذیری آنها نیز بیشتر شده و در نتیجه اجرای استانداردها نیز سهل تر می شود.

وی خواستار همکاری دانشگاه در جذب متخصص در منطقه شد و با ارائه گزارشی به تشریح اقدامات این مدیریت جهت بهبود سلامت مردم پرداخت.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 

 

 

 

۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید