سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۱

اخبار

تشکیل یکصد و سی و نهمین کمیته سلامت

از مهمترین اهداف این کمیته سلامت بررسی میزان پیشرفت موضوعات گذشته و پیگیری اجرای برنامه های جدید و متنوع می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری یکصد و سی و نهمین جلسه کمیته سلامت با حضور دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان ، عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبری احمدی  رئیس بیمارستان  و سایر اعضا کمیته در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار گردید .

ابتدا صادق خرانه دار دبیر کمیته گزارشی از اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه کرد سپس هر کدام از مسئولین در خصوص میزان پیشرفت اقدامات انجام شده گزارش داده و راهکارهای جدید را در خصوص مصوبات جلسه قبل بیان نمودند.

سپس دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان ضمن اشاره به بازدید کارشناسان اعتبار بخشی از تمام قسمتهای بیمارستان و لزوم توجه به اشکالات مطرح شده و تقویت نقاط قوت بیان شده از سوی کارشناسان اعتباربخشی ،  به تبادل نظر  با همکاران و لزوم آسیب شناسی نقاط صعف تاکید کرد.

در ادامه نیز عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی بابیان اهمیت آموزش کارکنان ، بیماران و آموزش های عمومی در جهت ارتقا سطح دانش نیروها و بیماران از طریق کنفرانس ، ارتباطات چهره به چهره و استفاده از اساتید داخلی برای کنترل بیشتر هزینه ها را خواستار شد.

در پایان نیز آزاده تربو مسئول مرکز سلامت روان به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت روان با شعار "سلامت روان جوانان و نوجوانان ، جهان در حال تغییر"  و همچنین  با توجه به اهمیت  سلامت روح و روان کارکنان و خانواده های آنان هماهنگی های لازم را جهت برگزاری دوره های آموزشی با آموزش وپژوهش و روابط عمومی این مرکز اعلام نمود.

 

 

4
5
3
2
1

 

۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۳۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید