سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۶

اخبار

آسیب شناسی مشکلات درمان در نشست با سوپروایزران

دکتر ناصر مطفری: مهم ترین وظیفه سوپروایزر نقش مدیریتی و نظارتی آن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با توجه به اهمیت جایگاه سوپروایزر در پیشبرد برنامه های درمانی و به منظور هماهنگی بیشتر ، جلسه ای با حضور اعضای دفتر پرستاری در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد.

ابتدا دکتر ناصر مظفری طی سخنانی ضمن خوشامدگویی از زحمات سوپروایزران تقدیر کرد و گفت: سوپروایزری یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مسئولیت ها در سیستم درمان است و نقش تعیین کننده در روند درمان بیماران و اجرای دستورالعمل های درمانی دارد.

وی از نقش مدیریتی و نظارتی به عنوان مهم ترین وظیفه سوپروایزر یاد کرد و اظهار داشت: سوپروایزر در غیاب رئیس بیمارستان و مدیر پرستاری نقش جانشین آنها را دارد و باید بتواند به موقع تصمیم بگیرد و به موقع عمل کند تا کارها به خوبی پیش برود.

رئیس بهداشت و درمان اجرای استانداردهای اعتبار بخشی را ضامن ارتقا سلامت و ایمنی بیمار ذکر کرد و خطاب به مسئولین پرستاری  افزود: این استانداردها توسط کارشناسان زبده ای مثل شما تهیه و تدوین گردید و شما هم به عنوان مجری و ناظر این استانداردها نقش اساسی در استقرار آنها دارید.

دکتر مظفری به مشکلات پرستاران نیز اشاره و از سوپروایزران به عنوان اولین افراد مطلع در این زمینه یاد کرد و تاکید نمود: سوپروایزر بایستی به روحیات و جنبه های روانی کارکنان نیز توجه کند و اگر احساس کرد که فردی از کارکنان ناراحتی و یا گرفتاری دارد پیگیری و در جهت حل آن مشکل و یا انعکاس آن به مدیریت نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

در ادامه ایمان سویطی مدیر پرستاری و هرکدام از سوپروایزران به صورت جداگانه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و راهکارهای بهبود کیفیت را ارائه نمودند.

خبر

خبر

خبر

 

 

۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید