سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۰

اخبار

برگزاری جلسه مدیریت با واحد حراست

دکتر ناصر مظفری: مهم ترین وظیفه حراست صیانت از سیستم سازمانی و ایجاد نظم و امنیت است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در ادامه سلسله جلسات مشورتی مدیریت با واحدها ، جلسه مشترکی  با واحد حراست در سالن جلسات برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی از زحمات و خدمات نیروهای حراست تقدیر و تشکر کرد و گفت: واحد حراست پیشقراول سیستم کاری است و هر مراجعه کننده ای که به مراکز درمانی مراجعه می کند ابتدا با نیروی حراستی روبرو می شود لذا رفتار و برخورد این نیروها در ذهن ارباب رجوع تعیین کننده است.

 

 دکتر ناصر مظفری از واحد حراست  به عنوان یکی از حساس ترین واحدها  نام برد و گفت: وظیفه اصلی حراست ، صیانت و پاسداشت سیستم سازمانی و حفظ نظم و امنیت است.
وی همچنین تاکید کرد: از آنجا که سلامت هر سازمان همیشه در معرض تهدیدهای بیرونی و نفوذی است لذا برای حفظ سلامت و پیشگیری از تهدیدات نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ آفت ها به داخل سیستم جلوگیری کند و با تشخیص و شناخت آفت های درونی، زمینه علاج به موقع سلامت سازمان را فراهم کند.
سپس رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن قدردانی از همکاران حراستی بر رعایت نظم ظاهری و آراستگی و استفاده از البسه سازمانی تاکید کرد و گفت: حفظ آرامش و خونسردی در هنگام حوادث غیرمترقبه و اتفاقات ،  پرهیز از خشم و عصبانیت و خودداری از تندخویی ، احترام به عواطف و احساسات ارباب رجوع مخصوصاً در زمان حادثه ، رعایت حفاظت گفتار و حفظ اسرار سازمانی از مهمترین وظیفه نیروهای حراست می باشد.

عبدالرضا شریفات حضور با وقار نیروهای حراست را مایه سربلندی بهداشت و درمان توصیف کرد و افزود: یکی از مهم ترین و بارزترین خصوصیات یک نیروی حراستی آمادگی ذهنی و فیزیکی می باشد تا بتواند در موعد مناسب تصمیم مناسب بگیرد.

در ادامه این نشست صمیمی  هر کدام از کارکنان واحد حراست به صورت جداگانه به بیان نظرات ، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

 

نتم

 

یب

 

س
ی

۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۱۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید