سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۴

اخبار

یکصد و چهل و یکمین جلسه کمیته سلامت در منطقه آغاجاری برگزار شد

تاکید بر اجرای دستورالعمل های پدافند غیر عامل و بررسی مصرف بهینه دارو و تجهیزات از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری یکصد و چهل و یکمین جلسه کمیته سلامت با حضور دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان ، عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبری احمدی  رئیس بیمارستان  و سایر اعضا کمیته در سالن جلسات برگزار گردید .

ابتدا دبیر کمیته گزارشی از اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه کرد سپس هر کدام از مسئولین در خصوص میزان پیشرفت اقدامات انجام شده گزارش داده و نواقص و موانع انجام کار را نیز بیان کردند.

سپس رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در تمامی زمینه ها، به فصل حساسیت های مزاجی و شدت گرفتن سرماخوردگی ها اشاره کردو گفت:با توجه به بارندگی های اول پاییز هر سال و شروع مشکلات تنفسی در خوزستان ، تدابیر لازم اندیشیده شد و امسال بحمدالله بهتر از سال های گذشته اقدام شد.

دکتر ناصر مظفری خدمت به زوار اربعین حسینی را نیز توفیقی دیگر دانست که هم در بیمارستان شهید ایرانپور و هم در درمانگاه صحرایی شلمچه به نحو مطلوبی انجام شد و به برکت عاشورای حسینی رضایت مندی مراجعین را در پی داشت.

در ادامه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی با بیان اهمیت آموزش کارکنان ، بیماران و آموزش های عمومی در جهت ارتقا سطح دانش نیروها و بیماران از طریق کنفرانس ، ارتباطات چهره به چهره و استفاده از اساتید داخلی برای کنترل بیشتر هزینه ها را خواستار شد.

وی حضور در کنفرانس های آموزشی را یک ضرورت خواند و تاکید کرد: سازمانی توفیق می یابد که آموزش را جدی بگیرد و هر آموزش صحیحی یک قدم محکم برای تداوم ارتقا می باشد.

پیگیری طرح سلامت دهان و دندان ، پیگیری طرح رستوران دوستدار سلامت و برگزاری مانور مشترک مدیریت بحران با شرکت های نفتی منطقه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

خبر

خبر
خبر

خبر
خبر

 

 

 

۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید