سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۹

اخبار

نشست مشترک رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری و رئیس آموزش و پرورش امیدیه

همکاری های آموزشی و استفاده از ظرفیت های مشترک بین آموزش و پرورش و بهداشت و درمان صنعت نفت گسترش می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نشست مشترک رئیس آموزش و پرورش امیدیه و رئیس این مرکز به منظور گسترش همکاری های آموزشی و با هدف تعامل بیشتر در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد.

ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن خوشامدگویی به مهمانان ، آموزش و پرورش را محل خاطرات نوجوانی و جوانی ذکر کرد و گفت: همه ما به شکل های مختلف مدیون معلمان خود هستیم و درس معلم را زمینه رشد و تعالی جامعه می دانیم.

وی از گسترش همکاری بین دو مرکز درمانی و آموزشی استقبال کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های همدیگر باعث مصرف بهینه منابع و هم افزایی در تمام مسائل می شود و مهم تر اینکه تعامل بین سازمانی را افزایش می دهد.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی نیز طی سخنانی ضمن برشمردن خصوصیات مقام  معلم گفت: معلم و مدرسه خانواده دوم فرزندان ما هستند و تکریم معلمان احترام به فرهنگ تعالی و تحصیل است.

عبدالرضا شریفات آمادگی واحد آموزش و پژوهش این منطقه را برای هر نوع همکاری با آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: زمینه همکاری فراهم است و ما آمادگی داریم تا از ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببریم.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش ضمن تشکر از مهمان نوازی مسئولین بهداشت و درمان خواستار تداوم همکاری های آموزشی شد و گفت: شرایط بد آب و هوایی و مشکلات خاص مناطق عملیاتی ایجاب می کند که به روان افراد بیشتر توجه شود و بایستی در این زمینه گام های اساسی برداشته شود.

احمدرضا کرایی یکی از زمینه های همکاری را بهداشت روان ذکر کرد و اظهار داشت: برگزاری همایش های علمی با حضور اساتید مجرب و تقویت کلینیک های روانشناسی باعث ارتقا روحیه افراد می شود و با توجه به وجود مرکز سلامت روان در بهداشت و درمان و مرکز مشاوره در آموزش و پرورش بایستی به نحوی تعامل کنیم که هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم از دوباره کاری و جزیره ای عمل کردن خودداری کنیم.

در ادامه مقرر شد کارگروه مشترکی تشکیل و برنامه عملیاتی مشترکی جهت به نتیجه رسیدن اهداف جلسه تهیه گردد.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید