سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۸

اخبار

نشست مشترک مدیریت بهداشت و درمان با مدیر منابع انسانی شرکت نفت آغاجاری

بروز رسانی اطلاعات جمعیت تحت پوشش و چگونگی کنترل آن از مهم ترین اهداف این جلسه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نشست مشترک مدیریت این مرکز با مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری  با هدف بروز رسانی اطلاعات جمعیت تحت پوشش برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از پیگیری مهندس بهبهانیان در حل مشکلات کارکنان بر اهمیت رضایت مندی کارکنان صنعت نفت تاکید کرد و گفت: بروز رسانی اطلاعات کارکنان وظیفه انکارناپذیر ماست و بایستی این امر مهم با اطلاع رسانی انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل آید.

دکتر ناصر مظفری گزارشی از  خدمات سلامت و خرید دستگاه های جدید ارائه داد و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر اینست تا بهترین خدمات با بهترین کیفیت به کارکنان صنعت نفت ارائه شود چون اعتقاد داریم که بزرگترین سرمایه وزارت نفت نیروی انسانی آن است.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی بر اهمیت تعامل و ارتباط بین سازمانی تاکید نمود و گفت: بروز کردن اطلاعات کارکنان باعث ایجاد تناسب بین خدمات و هزینه ها می شود و حق کسی نیز ضایع نمی گردد.

عبدالرضا شریفات آمار دقیق جمعیت تحت پوشش را یک شاخص مهم برای برنامه ریزی توصیف کرد و افزود: خارج کردن افرادی که دیگر شرایط تحت پوششی را ندارند بایستی به روز انجام شود و تاخیر در این مورد هم غیرقانونی است و هم باعث زیان به سازمان می گردد.

وی صدور دفترچه در منطقه را یک گام مهم برای جلوگیری از معطلی کارکنان و در نتیجه ایجاد رضایت مندی بیشتر توصیف کرد و خواستار دقت در الصاق عکس ها شد تا کسی نتواند از دفترچه دیگری سواستفاده نماید.

در ادامه مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از حضور مدیران و مسئولان بهداشت و درمان در شرکت نفت ابراز خوشحالی کرد و گفت: این ارتباطات تنگاتنگ باعث رفع مشکلات بخصوص در حوزه نیروی انسانی می شود و ما بهداشت و درمان را از خود جدا نمی دانیم.

بهمن بهبهانیان سرعت و دقت در بروز رسانی را دو عامل مهم در ارائه آمار دقیق ذکر کرد و اظهار داشت: همکاران ما در حوزه منابع انسانی با تمام ادارات و واحدهای تابعه نامه نگاری کردند تا بتوانند اسناد سجلی کلیه کارکنان را به دقت بررسی و اصلاح کنند.

در  این جلسه کارشناسان مربوطه نظرات خود را برای بهبود و تسریع در بروز رسانی بیان کردند و در پایان نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

 

ث

9

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید