سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۲

اخبار

جلسه مشترک مدیران منابع انسانی بهداشت و درمان و شرکت نفت منطقه آغاجاری

بروز رسانی اطلاعات کارکنان و بررسی مشکلات درمانی آنها از اهداف این جلسه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه مشترک رئیس خدمات پشتیبانی این مرکز و  مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با هدف بروز رسانی اطلاعات کارکنان و بررسی مشکلات بهداشتی - درمانی آنها در دفتر مدیر منابع انسانی شرکت نفت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر منابع انسانی شرکت نفت آغاجاری طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان ، از زحمات و همکاری های مجموعه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد و گفت:عملکرد بهداشت و درمان در تعامل و همکاری با شرکت نفت قابل ستایش است و نتیجه این تعامل افزایش رضایت کارکنان است.

بهمن بهبهانیان به بعضی از درخواست ها و مشکلات کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت:کارکنان نفت وقتی به ما مراجعه می کنند تقاضای استقرار متخصصان در منطقه را دارند و ما انتظار داریم همانطور که تا کنون تلاش زیادی برای جذب متخصصان مقیم صورت گرفته از این به بعد نیز این مهم در اولویت باشد تا هم حجم اعزام ها کم شود و هم رضایت کارکنان و خانواده ها فراهم شود.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ضمن تشکر از مهندس بهبهانیان بابت برگزاری چنین جلساتی گفت: ما خودمان را از شما جدا نمی دانیم و بهداشت و درمان صنعت نفت در همه موارد در کنار مجموعه عظیم صنعت نفت است.

عبدالرضا شریفات اهمیت بروز رسانی اطلاعات کارکنان را مهم و ضروری ارزیابی کرد و اظهار داشت: بروز رسانی اطلاعات باعث جلوگیری از سوء استفاده افراد غیر مشمول و حفظ بیت المال می شود.

وی به مشکلات بهداشتی مناطق عملیاتی اشاره کرد و تاکید نمود: بازنگری فرآیند دفع زباله و جلوگیری از حضور حیوانات ولگرد باعث بهبود سلامت محیط و نهایتا سلامت کارکنان شریف صنعت نفت می شود.

مدیر منابع انسانی بهداشت و درمان در ادامه در مورد نحوه درمان نیروهای قراردادی و عقد قرارداد با شرکت های بیمه ای به تبادل نظر پرداخت و مقرر گردید در این زمینه رایزنی های بیشتری صورت گرفته و با سازمان های مرکزی هماهنگی لازم به عمل آید.

خبر
خبر
خبر

خبر

 

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید