سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹

اخبار

قدردانی از معلمان توسط مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری

مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری با حضور در آموزش و پرورش از زحمات معلمان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم و تشکر از زحمات معلمان ، مدیریت این مرکز با حضور در دفتر رئیس آموزش و پرورش شهرستان امیدیه و تبریک روز معلم ، مقام معلمی را ارج نهادند.

در این نشست صمیمانه ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن یادآوری دوران دانش آموزی و خاطرات خوش گذشته ، مقام معلم را والا توصیف کرد و گفت: تاثیری که معلم بر دانش آموز و نهایتا جامعه دارد هیچ قشر دیگری ندارد و حقیقتا این تاثیر پذیری هم همیشه مثبت و با ارزش بوده است.

سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز معلم از زحمات همه معلمان قدیم و جدید تشکر کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای معلمان کنونی از معلمان درگذشته به نیکی یاد کرد و گفت: قدر و منزلتی که معلم داشت باعث می شد تا همه ما در کودکی آرزوی معلمی داشته باشیم.

در ادامه کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن خوشامدگویی و تشکر و قدردانی از مدیریت و کرکنان بهداشت و درمان گفت: تشریف فرمایی شما موجب شادی مضاعف و احساس خیلی خوبی در ما شده است و حقیقتا یکی از سازمان هایی که بیشترین تعامل و همکاری را با ما دارد بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد.

در پایان بازسازی محوطه خانه معلم شهرستان امیدیه  با حضور مدیریت بهداشت و درمان ، فرماندار امیدیه و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری کلنگ زنی شد.

خبر

خبر

خبر
خبر

 

 

 

 

 

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۰۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید