سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۴۱

اخبار

فرماندار جدید شهرستان امیدیه به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان این شهرستان از بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بازدید کردند

فرماندار امیدیه: از زحمات وزارت نفت در تامین سلامت مردم شهرستان امیدیه تشکر می کنیم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری هیئت مذکور ابتدا از ساختمان جدید بیمارستان نفت بازدید کرد سپس با حضور در ستاد بهداشت و درمان ، با رئیس و سایر مسئولین این مرکز جلسه تشکیل دادند 

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن گرامیداشت میلاد امام جواد (ع) و سال نو ، انتصاب آقای مهندس رفیعی را به عنوان فرماندار امیدیه تبریک گفت و با اشاره به روند پیشرفت ساخت بیمارستان جدید ، از تلاش همه ادارات ، نهادها و ارگانها جهت راه اندازی این پروژه تقدیر کرد.

 

دکتر مظفری خلاصه ای از فعالیت های انجام شده در سال 95 را ارائه داد و با اشاره به تعداد و نوع تخصص های موجود در منطقه ، ممنوعیت فعالیت متخصصان مستقر در  شبکه بهداشت و درمان امیدیه را بخاطر حضور در طرح تحول سلامت ، یک مشکل اساسی خواند و افزود: انتظار داریم که این مشکل با دخالت فرماندار و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز حل شود تا ما بتوانیم از ظرفیت های موجود در منطقه استفاده بهینه نماییم.

 

سپس رئیس خدمات پشتیبانی گزارش از روند اخذ مجوز ساخت بیمارستان توسط ستاد سازمان ، کلنگ زنی ، احداث و تکمیل پروژه ارائه داد و گفت : با تلاش و پیگیری های متعدد توانستیم مجوز راه اندازی بخش   آی  سی  یو و  سی تی  اسکن را از مراجع ذیصلاح اخذ نماییم . 

 

عبدالرضا شریفات در ادامه به خرید تجهیزات پزشکی به روز و پیشرفته اشاره کرد و افزود : مشکل اصلی ما در بهداشت و درمان صنعت نفت کمبود متخصص می باشد و انتظار می رود با توجه به امکاناتی که وزارت نفت در منطقه مستقر کرده است شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه نسبت به جذب متخصص های مورد نیاز از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز اقدام نماید.

در ادامه فرماندار امیدیه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت ، از خدمات ارائه شده توسط وزارت نفت به مردم در این مرکز تشکر کرد .

مهندس رفیعی با اشاره به مشکل جذب متخصص در منطقه خطاب به مدیر شبکه بهداشت ودرمان که در جلسه حضور داشت افزود : شبکه بهداشت و درمان باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی مشکل متخصص را در منطقه حل و با بهداشت درمان صنعت نفت همکاری نماید .

در این جلسه که مهندس رشیدی معاون فرماندار ، مهندس حبیبی شهردار امیدیه و  مهندس آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان  حضور داشتند در مورد تکمیل محوطه بیمارستان جدید بررسی و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. 

 

فرماندار

 

فرماندار

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۵:۱۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۸۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید