سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۴

اخبار

نظارت بر عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد منطقه آغاجاری گسترده تر می شود

بازنگری در فرآیندهای عقد قرارداد با مراکز درمانی و نظارت بیشتر بر عملکرد آنها از مهم ترین اهداف این جلسه بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی مراکز درمانی طرف قراداد با هدف بازنگری در فرآیندهای عقد قرارداد و اصلاح روش ها در راستای تأمین اهداف سازمانی برگزار شد .
ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن اشاره به تعدادی از پیشنهادات و درخواست های بعضی از کارکنان صنعت نفت مبنی بر عدم کاهش مراکز درمانی طرف قرارداد گفت : بایستی مشخصات مراکز درمانی طرف قرارداد همراه  با خلاصه ای از عملکرد آنها به اطلاع کارکنان شریف صنعت نفت رسانده شود و تبلیغات لازم صورت گیرد تا کارکنان احساس یأس و ناامیدی نکنند.
دکتر ناصر مظفری نحوه پرداخت هزینه های درمانی را نیز مورد توجه قرارداد و اظهار داشت : به روز بودن پرداخت ها و پاسخگویی به موقع به مراجعین باعث ایجاد رضایتمندی و افزایش اعتماد به بهداشت و درمان می شود .
سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ارائه آماری از مراکز درمانی طرف قرارداد در بهبهان و آغاجاری گفت : مراکز طرف قرارداد در این شهرها به گواه کارشناسان و مطلعین از بهترین و کارآمدترین مراکز درمانی هستند.
عبدالرضا شریفات سرکشی و بازدید سرزده از این مراکز را یکی از بهترین راه های نظارت و کنترل آنها ذکر نمود و ابراز امیدواری کردد: امسال طوری برنامه ریزی کنیم که در طول ماه و به صورت گروه های متفاوت مدیریتی به مراکز طرف قرارداد سرکشی کرده و در همان محل نیز نظر مراجعین و کارکنان صنعت نفت را جویا شویم.
همچنین در این جلسه مقرر گردید: 
-مستندات قرارداد با مراکز درمانی مستقیماٌ توسط نمایندگان این مرکز در اختیار آن مراکز قرار گیرد و واسطه ای در کار نباشد 
-مسئول امور قراردادها تقویم بازدیدهای سرزده را تهیه و محرمانه در اختیار اعضا قرارداهد.

 

1

23

 
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید