سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۷

اخبار

دیدار با خانواده معظم شهدا در منطقه آغاجاری

این برنامه فرهنگی به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر شورای پایگاه مقاومت بسیج این مرکز با حضور در منزل شهید یدالله احمدی یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند .
در این دیدار عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ، بهرام آقاجری فرمانده حوزه بسیج شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر ، غلامرضا ابن قاسم مسئول امور ایثارگران و بقیه اعضاء شورای بسیج بهداشت و درمان حضور داشتند .
رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منزل شهید احمدی گفت : افتخار بزرگی است که در سالروز فتح خرمشهر و در روز شهادت شهید یدالله احمدی بتوانیم خانواده ایشان را زیارت کنیم و در این ماه مبارک به برکت نام و یاد این شهید گرانقدر متبرک شویم.
عبدالرضا شریفات خانواده شهید احمدی را یک خانواده شناخته شده و صاحب نام در امیدیه توصیف کرد و اظهار داشت : خوشحالیم که برادر شهید احمدی در بهداشت و درمان همکار ما بوده و اکنون که بازنشسته شده نیز جز بازنشستگان پر افتخار بهداشت و درمان می باشد.
وی فتح خرمشهر را یک پیروزی معجزه آسا توصیف کرد و بیان نمود : در حقیقت باید فتح خرمشهر را به جهان تشیع تبریک گفت چون دشمنان اهل بیت (ع) با هم متحد و هم قسم شده بودند که بدست صدام عفلقی  به دروازه ورود شیعه به ایران ضربه بزنند ولی به فضل خداوند متعال و رهبری عالمانه امام راحل (ره) و همت جوانان انقلابی ، نیت شیطانی دشمنان عملی نشد و نه تنها خرمشهر فتح شد بلکه هم اکنون هلال شیعه در حال گسترش به اقصی نقاط جهان است .


یادآوری می شود شهید یدالله احمدی در تاریخ سوم خرداد سال 1365 در جریان بمباران تلمبه خانه شماره یک امیدیه به دست صدامیان بعثی و به همراه چند نفر دیگر از همکارانش به شهادت رسید.


برادر این شهید گرانقدر بنام عبدالله احمدی از کارکنان داروخانه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بوده که چندسالی است به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید