سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۰

اخبار

ارزیابی عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد منطقه آغاجاری مستقر در بهبهان

بازبینی قراردادها و اصلاح آنها طبق بخشنامه های جدید سازمان با هدف ارتقا کیفیت در خدمات از موضوعات جلسه بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه ای با حضور نمایندگان ناظر بر درمان این مرکز مستقر در بهبهان در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار  و مسائل و مشکلات مراکز طرف قرارداد مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت .
ابتدا دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان ضمن اشاره به دستورالعمل های سازمانی ، اصلاح و بازبینی قراردادها را با هدف ارتقا کیفیت خدمات سلامت مورد تاکید قرارداد.
سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی به اهمیت کار نمایندگان ناظر بر درمان مراکز طرف قراداد اشاره کرد و ضمن تاکید بر پاکدستی و صداقت آنها خواستار نظارت دقیق تر بر کار و عملکرد مراکز طرف قراداد در بهبهان و آغاجاری شد.
در ادامه سید کمال مصفا نماینده ناظر بر درمان بهداشت و درمان در امور مراکز طرف قرارداد بهبهان  با ارائه گزارشی ، عملکرد نظارت بر درمان در  شهرستان بهبهان را تشریح کرد و خواستار عقد قرارداد جدید با مراکز سونوگرافی و دندان پزشکی با توجه به محرومیت های موجود در بهبهان شد.

 

در این جلسه مقرر گردید: 
- در مورد ابهام در پرداخت های فیزیوتراپی و سایر مراکز درمانی با ستاد سازمان مکاتبه و تعیین تکلیف شود.
- همچنین  نظارت بر مراکز درمانی طرف قرارداد با شدت و دقت بیشتری انجام شود.
- گزارش بیماران بستری بیش از سه روز در بیمارستان های بهبهان توسط نمایندگان نظارت بر درمان به مددکاری بهداشت و درمان ارائه و  بیماران مربوطه در این خصوص تعیین تکلیف شوند.
 

ukty

9

yu

۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید