سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۴

اخبار

اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در منطقه آغاجاری

تشویق کارکنان و مراجعین بهداشت و درمان صنعت نفت جهت ثبت فشار خون خود در سامانه طرح ملی کنترل فشار خون در جلسه مشترک با کارشناسان شبکه بهداشت امیدیه مورد تاکید قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور اجرای طرح ملی کنترل فشار خون ، جلسه مشترکی با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان امیدیه و مسئولان و کارشناسان این مرکز در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس مرکز بهداشت شهرستان امیدیه طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران ، گزارشی از روند اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در کشور ارائه داد و گفت: ما هم به سهم خود بایستی در این طرح ملی شرکت فعال داشته باشیم و برنامه های تشویقی اجرا کنیم تا همگان ترغیب به کنترل فشار خون خود شوند.

مهندس کاظمی تعامل با مراکز درمانی مستقر در منطقه را یک راهبرد موفق توصیف کرد و اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت در تمامی موارد با ما همکاری بسیار خوب و تعاملی مثال زدنی دارد و امیدواریم که در طرح ملی کنترل فشار خون نیز مثل سایر برنامه ها با ما همکاری نمایند.

سپس معاون دارو و درمان بهداشت و درمان ضمن تشکر از حضور تیم بهداشتی شبکه در این مرکز به فعالیت های صورت گرفته در راستای طرح ملی کنترل فشار خون اشاره کرد و گفت: تعیین تیم کنترل فشار خون در بیمارستان و درمانگاه ها ، ساخت کلیپ تبلیغاتی اهمیت فشار خون توسط روابط عمومی ، نصب پوسترهای مربوط به طرح ملی کنترل فشار خون در معرض دید عمومی و تبلیغ طرح ملی کنترل فشار خون در جلسات ، کنفرانس ها و فضای مجازی از جمله اقداماتی بود که این بهداشت و درمان انجام داد.

دکتر سید محمود فاطمی برگزاری همایش علمی فشار خون در آینده نزدیک را از دیگر برنامه های در پیش رو ذکر کرد و تاکید نمود: روزانه تعدادی زیادی از کارکنان و خانواده های صنعت نفت به مراکز درمانی ما مراجعه می کنند که تاکید کردیم ضمن کنترل فشار خون آنها ، ترغیب به ثبت فشار خون خود در سامانه طرح ملی کنترل فشار خون شوند.

در این جلسه لکی کارشناس بهداشت محیط ، کشتکار کارشناس بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان امیدیه و کبری موسوی رئیس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری حضور داشتند و هر کدام جداگانه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

 

۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید