سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۸

اخبار

تعامل در قالب قانون رمز ماندگاری متخصصان در منطقه آغاجاری

شفاف سازی قراردادها و به روزرسانی تعرفه ها همراه با اطلاع رسانی به موقع از موضوعات مهم این جلسه بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه بازبینی قراردادهای این مرکز با متخصصان و مراکز درمانی طرف قرارداد در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد.
در این جلسه رئیس بهداشت و درمان ضمن اشاره به اهمیت حرکت در چهارچوب قانون ، به روز رسانی قراردادها و پرداختها را یک اولویت مهم توصیف کرد و گفت : قراردادهای مکتوب ضمانت اجرای قانون و رعایت حقوق طرفین است که باعث ایجاد آرامش خاطر می شود.
دکتر ناصر مظفری شفافیت سازی را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: شفافیت در قراردادها باعث رفع ابهام و عدم سوء برداشت می شود و راه خدمت رسانی مفید را هموار می سازد.
سپس رئیس خدمات پشتیبانی به شرح مذاکرات با متخصصان طرف قرارداد پرداخت و گفت : یک رویه ثابت ایجاد کردیم که تمامی بندهای قرارداد را به صورت حضوری با متخصصان و صاحبان مراکز درمانی در میان می گذاریم تا نقطه ابهامی در قرارداد باقی نماند.
عبدالرضا شریفات تعامل را برگ برنده مدیریت توصیف کرد و افزود : هدف ما حفظ و ماندگاری متخصصان در منطقه محروم آغاجاری می باشد و تا کنون نیز تلاش گردید تا ضمن رعایت دقیق قانون ، زمینه دلگرمی متخصصان را در منطقه فراهم آوریم.
در این جلسه تعرفه های جدید به روزرسانی شد و مقرر گردید به اطلاع کلیه متخصصان و مراکز طرف قراداد رسانده شود.
hh

 

gh

 

b

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید