سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵

اخبار

گرامیداشت سالروز رحلت امام ( ره ) و شهدای 15 خرداد در آغاجاری

حجت الاسلام ساجد پور : حضرت امام خمینی ره با مجاهدت کم نظیر و مومنانه خود پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) و شهدای 15 خرداد در نماز خانه این مرکز برگزار شد .

در این مراسم امام جماعت بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل (ره ) و شهدای 15 خرداد ، حرکت مردم در 15خرداد را یک معجزه نامید و گفت : مردم ما در 15خرداد و در زمانی که حکومت شاهنشاهی حاکم بود سینه خود را سپر گلوله کردند تا امام و مرجع خود را از چنگال رژیم نجات دهند .

حجت الاسلام ساجد پور با تاکید بر الهی بودن انقلاب اسلامی ، امام را احیاگر اسلام ناب محمدی دانست و افزود: امام (ره) با اتکا به نیروی ایمان و با دست خالی به جنگ یک حکومت قدرتمند در منطقه رفت و نشان داد که ایمان و اراده قوی بر هر امری پیروز است .

وی حرکت ضدحکومتی مردم در  15 خرداد را بی نظیر دانست و تاکید کرد: تا آن زمان سابقه نداشت که مردم این چنین محکم در مقابل گلوله های دشمن بایستند و حقیقا باید گفت که پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای 15 خرداد بوده است.

استاد حوزه علمیه به ذکر فضایل حضرت امام خمینی ره پرداخت و تاکید نمود:امام راحل ره با مجاهدت کم نظیر  و مومنانه خود پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زده است.

در ادامه دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل ره و شهدای 15 خرداد ، به ایام پایانی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و پیشاپیش عید سعید فطر را به کلیه مسلمانان جهان و بخصوص به همکاران شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک گفت.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

 

۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید