سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸

اخبار

نشست مشترک مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری با مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند

دکتر ناصر مظفری : تاکید و تلاش ما بر ارائه خدمات با کیفیت به کارکنان شریف صنعت نفت بخصوص در مناطق عملیاتی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه مشترک مدیریت این مرکز با مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند به منظور بررسی وضعیت سلامت و ارائه خدمات درمانی به کارکنان شریف صنعت و گاز برگزار شد.
ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی به اهمیت خدمات با کیفیت اشاره کرد و گفت :تاکید و تلاش ما بر ارائه خدمات با کیفیت به کارکنان شریف صنعت نفت بخصوص در مناطق عملیاتی است
دکتر ناصر مظفری خدمات درمانی در بهبهان و میانکوه را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت : تلاش ما بر اینست که مراکز طرف قرارداد در بهبهان همچنان فعال باشند و به همین منظور با ستاد سازمان مکاتبه کردیم که این مناطق را به صورت ویژه نگاه کنند تا بتوانیم با مراکز درمانی خصوصی نیز قرارداد ببندیم .
سپس رئیس خدمات پشتیبانی به مطالبات فی ما بین اشاره کرد و گفت : بایستی به نحوی عمل شود که سلامت کارکنان در اولویت باشد و به همین منظور هیچگاه به خاطر عدم دریافت مطالبات خدمات درمانی را کاهش ندادیم .
عبدالرضا شریفات وضعیت فعلی کادر درمان در درمانگاه عملیاتی بیدبلند و درمانگاه میانکوه را یادآور شد و اظهار داشت : ایجاد سمت سازمانی برای این درمانگاهها راه را برای تداوم خدمات سلامت باز می کند و کمبود نیرو را نیز حل می کنند .
در ادامه مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بید بلند گزارشی از آخرین وضعیت تعیین تکلیف مطالبات فی ما بین ارائه داد و گفت : نظر کلی هئیت مدیره محترم پالایشگاه گاز بید بلند بر تعامل و همکاری بیشتر با بهداشت و درمان صنعت نفت است .
ابراهیم احمدی به وضعیت فعلی خدمات سلامت در مراکز درمانی مستقر در حوزه گاز اشاره کرد و اظهار داشت: وجود پزشکان و پرستاران قدیمی و با سابقه در درمانگاه عملیاتی بیدبلند و درمانگاه میانکوه بیانگر توجه مدیریت بهداشت و درمان به سلامت کارکنان گاز است و همین نیروها باعث افزایش رضایتمندی کارکنان شده اند که لازم است از زحمات آنها تشکر کنیم.
در این جلسه مقرر گردید فرآیند جدیدی جهت ارائه خدمات سلامت در درمانگاه های مستقر در حوزه گاز تعریف شود تا این خدمات همچنان با صلابت و قوت تداوم یابد.

 

خبر
خبر
خبر

 

 
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید