سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۰

اخبار

برگزاری کمیته رسیدگی به شکایات در خردادماه

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی: تکریم ارباب رجوع در سایه رعایت قانون و مقررات باعث خشنودی و رضایت بیشتر مراجعین و بیماران محترم می گردد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری سومین جلسه کمیته رسیدگی به شکایات به منظور بررسی شکایات جدید و راه های کاهش آنها در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی برگزار شد.
ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی بر اهمیت اجرای قانون و مقررات و توجه به وظایف اداری تاکید کرد و گفت : توجه به قانون و انجام وظیفه در زمان تعیین شده باعث ثبات سیستم می شود و شکایات را کاهش می دهد.
عبدالرضا شریفات تکریم ارباب رجوع را یک اولویت مهم بر ای بهداشت و درمان توصیف کرد و اظهار داشت : ارباب رجوع به عنوان ولی نعمت ما هستند و بایستی شکرگزار خداوند متعال باشیم که ما را در موقعیتی قرار داد تا مردم برای رفع مشکل خود به ما مراجعه کنند و این فرصت بزرگی است که باید نهایت تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیریم.
وی نارضایتی مراجعین و بیماران محترم را خط قرمز مدیریت توصیف کرد و افزود : هر شکایتی به منزله تعداد زیادی نارضایتی است و خیلی از مراجعین به دلایل مختلف از جمله حجب و حیا و حفظ دوستی ها شکایت نمی کنند و اگر شکایتی بشود به منزله اشکال  در کار است و بایستی در رفع آن کوشا باشیم.

 

شریفات بر رعایت  شان ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع در سایه رعایت قانون و مقررات باعث خشنودی و رضایت بیشتر مراجعین و بیماران محترم می گردد

مدیر منابع انسانی منطقه آغاجاری توجه به جایگاه سازمانی  افراد را نیز مورد توجه قرارداد و گفت : اگر جایگاه مسئول حفظ نشود توان نظارت و مدیریت را از دست می دهد و خودبه خود شیرازه کار از هم می پاشد لذا تاکید بر حفظ جایگاه اداری مسئولان به منزله ضمانت انجام صحیح کار مراجعین محترم است.
در این جلسه به شکایات مطروحه رسیدگی و بر اساس نظرات اعضا جلسه تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۱۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید