سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۴

اخبار

تشکیل کمیته مصرف بهینه انرژی در آغاجاری

دکتر ناصر مظفری : با توجه به کمبود شدید برق و نیاز مبرم به این نعمت الهی لازم است همه با هم در مصرف صحیح آن دقت لازم را به عمل آوریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور کنترل مصرف انرژی و بهینه سازی استفاده از برق و با توجه به بخشنامه استانداری خوزستان مبنی بر صرفه جویی در مصرف برق ، کمیته مصرف بهینه انرژی متشکل از واحدهای مدیریت منابع انسانی ، خدمات فنی و تاسیسات ، خدمات عمومی ، پرستاری ، حراست و روابط عمومی در این مرکز تشکیل شد.
ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن اشاره به نامه استانداری خوزستان مبنی بر صرفه جویی در مصرف برق به  مسئولین واحدها تاکید نمود:با توجه به گرم شدن هوا و کمبود شدید آب و برق  و نیاز مبرم به این نعمت های الهی ، لازم است تا هم در محل کار و هم در منزل دقت لازم را جهت مصرف صحیح آنها به کار گیریم ، بنابراین لازم است کلیه مسئولین واحدها و بخش ها تذکرات لازم را به زیر مجموعه منتقل کنند که افراد مقید به رعایت مصرف بهینه انرژی شوند.
دکتر ناصر مظفری رضایت مندی بیماران و مراجعین را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : تمامی واحدها باید در انجام امورات مردم با توجه به گرمی هوا و مشکلات رفت و آمد مردم نهایت همکاری را به عمل آورند .
سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن اشاره به مسئله کمبود برق و خاموشی های اخیر و همچنین تاکید مدیران ارشد استان در مصرف درست برق گفت: با توجه به شدت گرما و نیاز هموطنان به برق ، لازم است همه ما در مصرف صحیح برق و آب پیش قدم شویم و از هدر رفت آنها جلوگیری کنیم
در این جلسه شرایط و نحوه مدیریت قسمت ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید:
- کلینیک قلب و ارتوپدی که معمولاً تا بعد از ظهر ادامه دارد از طریق معاونت درمان برنامه ریزی شود که کلینیک ها تا قبل از ساعت 13:00 به پایان برسد.
- مقرر گردید اطلاع رسانی کامل شود تا کلیه کارکنان صنعت نفت و سایر مراجعین محترم در جریان تغییرات برنامه ها قرار گیرند.
- مقرر گردید مسئول تاسیسات و ساختمان مقدار گازوئیل مورد نیاز ژنراتور را برآورد و ذخیره لازم صورت گیرد.
- مقرر گردید کلیه مسئولین واحدها و بخشها تذکرات لازم را به زیر مجموعه منتقل کنند که افراد مقید به رعایت مصرف بهینه انرژی شوند.
- مقررگردید واحد حراست کنترل نماید که در خارج از وقت کاری کلیه دستگاههای برقی غیر ضرور خاموش باشند.
- مقررگردید هماهنگی های لازم جهت کنترل آسانسور صورت گیرد تا خارج از وقت اداری فقط برای بیماران و در صورت ضرورت برای سایر مراجعین محترم استفاده شود.
- مقرر گردید سوپروایزر کنترل کند که اتاق هایی که بیمار ندارند حتماً چراغ و چیلر آنها خاموش شوند.
 
خبر
خبر
خبر
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید