سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۱

اخبار

برگزاری همایش تازه های فشارخون در منطقه آغاجاری

دکتر کبری احمدی: آموزش به جامعه بهترین و ساده ترین راه جلوگیری از ابتلا و گسترش فشار خون است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری همزمان با اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون ، همایش تازه های پیشگیری و درمان فشار خون با همکاری واحد آموزش این مرکز و اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری  در سالن اجتماعات اداره آموزش شرکت نفت برگزار گردید.
 دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور و متخصص داخلی به عنوان مدرس این دوره ضمن تعریفی از فشار خون به زبان ساده راه های جلوگیری از ابتلا به این بیماری را توضیح داد و گفت:آموزش به جامعه بهترین و ساده ترین راه جلوگیری از ابتلا و گسترش فشار خون است.
وی راه های پیشگیری از فشار خون را ساده و پیش پا افتاده توصیف کرد و اظهار داشت: گاهی با بی توجهی به بعضی امور ساده و روزمره مثل رژیم غذایی زمینه ابتلا به بیماری خطرناک فشار خون را مهیا می کنیم.
 

دکتر احمدی طرح بسیج ملی کنترل فشار خون را یک برنامه بسیار مفید ذکر کرد و تاکید نمود: با شرکت در این طرح و همکاری با متولیان طرح ،  جاده سلامت جامعه را هموار می کنیم.

علل و عوامل موثر در فشارخون ، پیشگیری ، کنترل و درمان فشار خون و همچنین  روش های درمان فشار خون در بیماران کلیوی و دیابتی، فشار خون در کودکان و زنان باردار  و جلوگیری از عوارض فشار خون از دیگر مطالبی بود که توسط مدرس دوره بیان شد.

در پایان نیز به سئوالات حاضرین پاسخ داده شد.

 

گفتنی است در حاشیه این همایش فشار خون مراجعین توسط تیم پزشکی مستقر کنترل و ثبت گردید.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید