سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۹

اخبار

بروز رسانی سیستم اطفا حریق بیمارستان نفت منطقه آغاجاری

پرکردن کپسول های آتش نشانی ، عیب یابی ، اصلاح نواقص و اشکالات ، تست سیستم و شناسنامه دار کردن کپسول ها از جمله اقدامات این تیم در برنامه تعیین شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور بروز رسانی سیستم اطفا حریق و کنترل کپسول های آتش نشانی بیمارستان شهید ایرانپور نفت  ، تیم کارشناسی اداره ایمنی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به مدت سه روز اقدام به بررسی و بروز رسانی سیستم اطفا حریق این بیمارستان نمود.

پرکردن کپسول های آتش نشانی ، عیب یابی ، اصلاح نواقص و اشکالات ، تست سیستم و شناسنامه دار کردن کپسول ها از جمله اقدامات این تیم در برنامه تعیین شده بود.

کارشناس بهداشت حرفه ای این مرکز طی گفتگویی ضمن تشکر از همکاری مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و زیر مجموعه بخصوص اداره ایمنی و HSE این شرکت گفت: سیستم صنعت نفت از دیرباز در بحث ایمنی و آتش نشانی پیشرو و پیشتاز بوده است و مراکز درمانی این صنعت نیز از این مقوله بهره لازم را برده است.

مهندس زهرا آقاجری سیستم اطفا حریق بیمارستان را یک ضرورت در ایمنی بیمار و بیمارستان توصیف کرد و اظهار داشت: بیمار قدرت دفاع از خود و یا ترک سریع محل آتش سوزی را ندارد و  از این لحاظ هم خودش و هم  خانواده وی از بیمارستان و مراکز درمانی به عنوان یک محل امن یاد می کنند و انتظار دارند که تمامی جوانب ایمنی در نظر گرفته شود تا خطری آنها را تهدید نکند.

وی سیستم آتش نشانی بیمارستان را قابل قبول توصیف کرد و بیان داشت: هم اکنون تمامی کپسول های نصب شده در بیمارستان به لطف همکاری تیم کارشناسی اداره ایمنی شرکت نفت آغاجاری سالم و دارای برچسب و شناسنامه هستند و طبق هماهنگی که انجام شده است این برنامه در  دوره های معین تکرار می شود.

خبر
خبر
خبر

 

 

 

 

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید