سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۸

اخبار

بازدید تیم کارشناسی موزه های نفت از بیمارستان قدیم منطقه آغاجاری

بررسی کارشناسی وضعیت فعلی ساختمان و میزان تطبیق شرایط جهت تبدیل به موزه از اهداف این بازدید بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم کارشناسی موزه های مناطق نفت خیز جنوب به منظور بررسی کارشناسی وضعیت فعلی ساختمان قدیم بیمارستان نفت و میزان تطبیق شرایط آن جهت تبدیل به موزه ، از قسمت های مختلف آن بازدید کردند.

در این بازدید فضای فیزیکی ساختمان ، دستگاه های پزشکی و تجهیزاتی موجود در آن ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، سیستم برق و آب و میزان قابلیت تبدیل به موزه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

تیم اعزامی سپس در ستاد بهداشت و درمان منطقه آغاجاری حضور یافتند و در جلسه ای با حضور عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نظرات و مشاهدات خود را بیان داشتند.

مجید کیوانی عضو  تیم کارشناسی موزه های نفت مناطق جنوب ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منطقه آغاجاری و دیدن بیمارستان قدیم نفت گفت: این ساختمان تمامی شرایط تبدیل شدن به موزه را دارد و نظر ما اینست که به هیچ عنوان نباید تخریب شود.

امین 6زاده درویش دیگر عضو تیم کارشناسی اعزامی از مناطق نفت خیز جنوب نیز ضمن تاکید برحفظ هویت تاریخی ساختمان ها و ابنیه قدیمی صنعت نفت گفت: آنچه را که مشاهده کردیم به صورت مستند به مقامات ذیصلاح منعکس می کنیم تا هر چه سریع تر اقدام مناسبی برای حفظ ساختمان قدیم بیمارستان نفت آغاجاری صورت گیرد.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن خوشامدگویی به تیم کارشناسیخلاصه ای از تاریخچه تاسیس بیمارستان نفت را در منطقه آغاجاری ارائه داد و گفت: بیش از 50 سال است که این بیمارستان تاسیس شده و تا سال 1386 تنها مرکز درمانی شهرستان امیدیه بوده و بهمه مراجعین از جمله بومیان منطقه خدمات سلامت ارائه می کرد.

شریفات از تبدیل ساختمان قدیم بیمارستان به موزه استقبال کرد و اظهار داشت: در سفر سال گذشته دکتر کارگر رئیس موزه های کشور و دکتر نعمت الهی رئیس موزه های وزارت نفت نیز این علاقمندی را اعلام کردیم و منتظر تصمیمات مقامات بالادستی سازمان بهداشت و درمان و شرکت ملی نفت هستیم.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید