سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۵

اخبار

برگزاری دوره آموزشی مقررات اداری و استخدامی در آغاجاری

آشنایی بیشتر با مقررات نحوه اجرای آنها و آشنایی با مقررات جدید همراه با چگونگی بکارگیری نیروهای جدیدالاستخدام از مهمترین موضوعات این دوره بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دوره آموزشی مقررات اداری و استخدامی به منظور آشنایی بیشتر مدیران و مسئولان با مقررات و نحوه اجرای آنها و همچنین آشنایی با قوانین و مقررات جدید در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه برگزار شد .
رئیس بهبود محیط کار شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به عنوان مدرس دوره ضمن تشریح قوانین و مقررات اداری و استخدامی گفت :صنعت نفت یکی از پیشروترین وزارتخانه ها در بحث قانون و مقررات است و تقریباٌ می توان گفت که خیلی از ادارات و وزارتخانه ها در این زمینه از وزارت نفت الگوبرداری کردند.
مهندس عیدی شریفی نحوه استخدام در وزارت نفت را توضیح داد و اظهار داشت : جذب نیرو در ورازت نفت تابع مقررات خاصی است و از چند صافی می گذرند و این مسئله باعث جذب نیرو با کمترین خطا و تخلف می باشد.
مدرس دوره به تشریح قوانین و مقررات جدید در وزارت نفت پرداخت و بیان نمود: یکی از مشکلات موجود عدم بروز بودن مدیران و مسئولان در بکارگیری مقررات جدید است و بایستی به نحوی برنامه ریزی شود که مدیران و مسئولان از سرعت تغییرات مقررات و بخشنامه ها جا نمانند.
در پایان به سئوالات و ابهامات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

 

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید