سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۹

اخبار

صعود کوهنوردان منطقه آغاجاری به بلندی های توچال و چرام

هئیت کوهنوردی منطقه آغاجاری با عضویت چند نفر از کارکنان بهداشت و درمان یکی از فعال ترین تیم های کوهنوردی در کشور می باشد که تا کنون موفقیت های زیادی کسب نموده است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم کوهنوردی صنعت نفت منطقه آغاجاری که تعدادی از کارکنان بهداشت و درمان نیز در آن عضویت دارند طی روزهای اخیر موفق به صعود به قله های توچال در استان تهران و چرام در استان کهگلیویه و بویراحمد شدند.
کوهنوردان منطقه آغاجاری ابتدا در اوایل هفته گذشته موفق شدند قله 3963 متری توچال را فتح نمایند و سپس در پایان هفته نیز به مدت 3 روز توانستند به ارتفاعات 3000متری شهرستان چرام واقع در استان کهگلیویه و بویراحمد صعود کنند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه پرچم شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بر فراز این قله ها به اهتراز در بیاورند.

حسین اورکی زاده ، محمد خرمی و اقبال کریم پور از کارکنان این مرکز می باشند که در تیم کوهنوردی شرکت نفت منطقه آغاجاری حضور فعال دارند.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری این موفقیت ها را به تیم کوهنوردی بخصوص به همکاران بهداشت و درمان عضو تیم تبریک می گوید و برای ادامه راه ، آرزوی موفقیت دارد.

 

as

 

rt3
rt
fer
er
sad

weq

۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید