سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۵

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی ارتقا سلامت اداری در منطقه آغاجاری

دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی سازمان: خط قرمز ما در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت رعایت قوانین و مقررات سازمانی است و در این باره هیچگونه چشم پوشی نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی سلامت اداری در مناطق 14گانه سازمان ، کارگاه آموزشی "ارتقا سلامت اداری" با حضور رئیس بازرسی سازمان در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور برگزار شد.

در این کارگاه دکتر جهانبخش امینی ضمن بیان شرحی از اجرای قانون و مقررات در سطح سازمان بر اچرای دقیق مقررات تاکید کرد و گفت: خط قرمز ما در سازمان رعایت قوانین و مقررات سازمانی است و در این باره هیچگونه چشم پوشی نداریم.

رئیس بازرسی سازمان بر اجرای قانون بدون ملاحظه افراد و جایگاه آنها تاکید کرد و گفت:قاطعیت در اجرای قانون و مقررات ضامن ارتقا سلامت اداری است و اطمینان داریم که هر جا قانون نادیده گرفته شد تعدی به بیت المال صورت گرفت.

وی تعارف و رودربایستی را یکی از مشکلات اصلی در سیستم اداری خواند و اظهار داشت:هر فرد در هر جایگاهی باشد چه کارمند و چه مسئول ، باید در مقابل درخواست ها و توقعات غیرقانونی ایستادگی کند و با قاطعیت "نه" بگوید.

دکتر امینی زندگی شخصی خود را مثال زد و تاکید نمود: بایستی توان مقابله با نفس را در خود تقویت کنیم و بنده با وجودی که موقعیت های فراوانی نصیبم شد اما هیچگاه درخواست های شخصی خود و اطرافیانم را بر قانون و  مقررات ترجیح ندادم.

رئیس بازرسی سازمان بهداشت و درمان در ادامه به وضعیت سلامت اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و تاکید نمود: بهداشت و درمان در بین تمام قسمت های مختلف صنعت نفت ، یکی از سازمان هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و از این لحاظ مردم دیدبانان خوبی برای ما هستند و معمولا قصورات و سهل انگاری ها را به شکل پیشنهاد ، انتقاد ، گلایه و شکایت ابراز می دارند و در حقیقت با این روش ما را در اصلاح امور کمک و راهنمایی می کنند.

 مدرس دوره همچنین به عملکرد بازرسی سازمان در مقابله با فساد اداری اشاره کرد و گفت:تلاش ما بر اینست که قانون و مقررات بدون کوچکترین ملاحظه در سطح سازمان اجرا شود و یکی از بهترین راهها برای پیشگیری از فساد ، تبیین قانون و مقررات و بیان معایب و مضرات بی قانونی و  همچنین سهل انگاری در اجرای مقررات است و با برگزاری همین کلاس های آموزشی و کارگاه ها به این هدف نزدیک می شویم و خدا را شاکریم که ماهیت کار در سازمان به نحوی است که کمترین میزان فساد را دارد.

در ادامه زهرا آجیدیان کارشناس بازرسی سازمان به تبیین سلامت در کار  و نحوه مقابله با فساد اداری پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

خبر
خبر
خبر
خبر

۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید