سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۲

اخبار

نشست هم اندیشی بسیجیان صنعت نفت منطقه آغاجاری

این جلسه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج قدر بهداشت و درمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نشست هم اندیشی بسیجیان صنعت نفت و پایگاه های مقاومت ادارات شهرستان امیدیه در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.

ابتدا سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن خوشامدگویی ، گزارشی از فعالیت های این پایگاه در 6 ماهه اول سال جاری ارائه کرد و به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.

سپس رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم از حضور شوراهای پایگاه های مقاومت در این مرکز ابراز خوشحالی کرد و گفت:بسیج پرچمدار حراست از قرآن و اسلام است و در این راه جان های بسیار عزیزی تقدیم کرده است.

دکتر ناصر مظفری به اهمیت احترام به قرآن اشاره کرد و تاکید نمود: دقت داشته باشیم که در موقع قرائت قرآن آرامش لازم را رعایت کنیم تا به عمق معنای آیات کلام الله مجید پی ببریم.

وی آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با برنامه های بسیج اعلام کرد و اظهار داشت: خدمت به بسیج خدمت به نظام و کشور است و به این راه افتخار می کنیم.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن خیر مقدم به بسیجیان و فرماندهان ، شمه ای از تاریخ اسلام را برشمرد و گفت: ماه محرم ماه امام حسین علیه السلام است و میزبانی از بسیجیان راه حسین (ع) برای ما افتخار است.

عبدالرضا شریفات به اهمیت گرامیداشت دفاع مقدس اشاره کرد وضمن یادآوری خاطرات رشادت های بسیجیان اظهار داشت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به جوانان ما قدرت خودباوری داد و اگر امروز می بینیم که نهضت امام خمینی ره  در اقصی نقاط جهان گسترش یافت بخاطر خون پاک جوانانی بود که با تمام وجود در مقابل استکبار جهانی ایستادند و حرف امام شان را بر زمین نگذاشتند.

همچنین فرمانده حوزه بسیج شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن ابراز خوشحالی از حضور پایگاه ها در جمع کارکنان بهداشت و درمان گفت: مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مدیریتی بسیجی و در خط ولایت است و ما این را به عینه مشاهده می کنیم.

بهرام آقاجری به سابقه آشنایی خود با مدیران بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: سال های سال است که این بهداشت و درمان در ارائه خدمات بسیجی و همکاری با بسیج پیشرو بوده است و دلیل اصلی آن وجود نیروهای با اخلاص در بدنه کارکنان و تفکر بسیجی در بین مدیریت آن است.

در پایان هر یک از فرماندهان پایگاه ها به ذکر نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و گزارشی تصویری نیز از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج قدر پخش گردید.

خبر
خبر

خبر

خبر

خبر

خبر

 

 

۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید