سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۰

اخبار

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ستاد سازمان

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان، دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران، جمعی از مدیران و روسا ستادی و کارکنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بیان اینکه شهدا برای حفظ حرمت و کرامت این کشور خون خود را تقدیم کردند، تأکید کرد: برای پاسداشت خون شهیدان از هر فرصتی باید استفاده کرد،باید راه و روش آنان را برای نسل جدید و بخصوص دانشجویان بازگو نمائیم.
وی افزود : به برکت خون شهیدان  بود که درخت نوپا جمهوری اسلامی ایران ریشه و قدرت گرفت .

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: دفاع مقدس ویژگی های خاص و تفاوت هایی با دیگر جنگ ها داشت،همان طور که از نام آن هم مشخص است سرمشق اول دفاع از میهن ، دین و مذهب بود ، ملت شریف و بزرگوار ایران در پاسخ به فزون خواهی دشمن متجاوز از کیان خود دفاع کردند وبا خلق حماسه‌ای بزرگ پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمن دادند.

دکتر سمیع ادامه داد : در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به روحیه ایثار و شهادت نیازمندیمو همه ما باید تلاش کنیم تا منافع ملی و مطالبات به‌حق مردم را بر خواست فردی، شخصی و خانوادگی ترجیح دهیم و این همان ایثارگری است که همواره به آن نیاز داشته‌ایم و نیاز خواهیم داشت.

رییس امور ایثارگران سازمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایثار و مجاهدت دلاورمردان ۸ سال جنگ تحمیلی گفت : مردان و زنان در آن سال‌ها با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی کردند و با ایثار خود، زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور را تا به امروز فراهم ساختند.

دکتر امینی در ادامه به بازگویی خاطرات آن زمان اشاره و اظهار کرد: علاوه بر مردان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری نیز در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد : ما هر چه داریم به برکت خون شهداست ما در کلیه شئون زندگی، مدیون فداکاریها و مجاهدتهای امام و شهدا هستیم .

دفاع مقدس  4

دفاع مقدس  5

دفاع مقدس  14
دفاع مقدس  3
دفاع مقدس  2
دفاع مقدس  1
 
دفاع مقدس  15
 
دفاع مقدس  13
دفاع مقدس  12
دفاع مقدس  11
دفاع مقدس  10
دفاع مقدس  9
دفاع مقدس  8
دفاع مقدس  7
دفاع مقدس  6

دفاع مقدس  16

۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۲۰
تعداد بازدید : ۲,۶۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید