سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۰

اخبار

دیدار مدیران و مسئولان بهداشت و درمان آغاجاری با امام جمعه امیدیه

این دیدار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته دفاع مقدس ، رئیس خدمات پشتیبانی به همراه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج این مرکز با امام جمعه امیدیه دیدار کردند.
در این دیدار که در دفتر امام جمعه برگزار شد ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در هفته دفاع مقدس را به اطلاع حاضران رساند و ضمن گرامیداشت این مناسبت گفت : دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشور ماست و نشأت  گرفته از قیام امام حسین (ع) در صحرای کربلاست.
عبدالرضا شریفات برگزاری همایش بصیرتی در بهداشت و درمان را یک برنامه مفید و مؤثر توصیف کرد و اظهار داشت : در این برنامه از پیشکسوتان جهاد و شهادت استفاده شد تا خاطرات و صحنه های ناب دفاع مقدس را برای شرکت کنندگان تبیین کنند.
سپس امام جمعه شهرستان امیدیه ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان و اعضای شورای پایگاه بهداشت و درمان گفت : همانطور که قبلاٌ نیز بارها گفته ام یکی از سازمانهایی که خدمات مطلوب و قابل قبول ارائه می نماید بهداشت و درمان صنعت نفت است و ما امیدواریم که این روند مطلوب همچنان تداوم یابد.
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده به نقش دفاع مقدس در تبیین فرهنگ عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت : شهدای ما به پیروی از سرور و سالار شهیدان عاشقانه و خالصانه جنگیدند تا شهید شدند و با شهادت خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
وی پایگاه های مقاومت ادارات را متولی فرهنگ بسیجی در این مرکز ارزیابی کرد و تاکید نمود: نباید دچار روزمرگی شویم و برگزاری نشست های بصیرتی کمک شایانی به بصیرت افزایی جامعه می کند.
 

58
12

452

۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید