سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۷

اخبار

برگزاری کنفرانس نقش مهارتهای زندگی در ارتقای سلامت روان

دکتر شاهرخ اکبریان : یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در ارتقای سلامت روان آموزش مهارتهای زندگی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته سلامت روان (24-18مهرماه) کنفرانس " نقش مهارتهای زندگی در ارتقای سلامت روان  " که یکی از مهم ترین فاکتورها در زندگی محسوب می گردد در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت و با حضور کارکنان و مراجعین  برگزار شد.
 دکتر شاهرخ اکبریان طی سخنانی به تعریف ارتباطات و اهمیت آن در روابط بین فردی و اجتماعی پرداخت و گفت:ارتباط باعث تعامل و همراهی می شود و زندگی شخصی و اجتماعی فرد را تحت الشعاع قرارمی دهد و آن را راحت تر می کند.
متخصص اعصاب و روان و مشاور خانواده به نحوه برقراری ارتباط ، اهمیت و اثرات برقراری ارتباط  با دیگران ، موقعیت های افراد و نحوه برخورد در آن موقعیت اشاره کرد و در خصوص اهمیت آموزش  و اجرایی کردن مهارتهای ده گانه در زندگی روزمره مطالبی را  بیان نمود و افزود: یکی از مهم ترین فاکتورهای سلامت روان  افراد در زندگی شخصی و روابط اجتماعی ، یادگیری نحوه مناسب ارتباط با دیگران است.
وی سبک زندگی کنونی را نادرست توصیف کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات جامعه امروزی که درک افراد را از یکدیگر پایین آورده است کم جمعیت بودن خانواده ها و عدم ارتباط با یکدیگر است .
دکتر اکبریان بر مثبت اندیشی در کنار آموزش مهارت های زندگی تاکید کرد.
در پایان نیز به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد. 

 

رسانه جدید

 

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید